|

سامسونگ

تیزر ویدئویی منتشر شده ویژگی های گلکسی Z فولد 4 سامسونگ را فاش کرد!

Samsung Galaxy Z Fold 4 spotted in leaked video teaser ahead of launch

با این که زمان زیادی تا رونمایی سامسونگ گلکسی Z فولد 4 باقی نمانده اما ویدئو منتشر شده قبل از رویداد رسمی برخی از ویژگی های آن را فاش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ سخت در تلاش است تا خود را برای رونمایی و عرضه آخرین نسل از گوشی های هوشمند تاشو مورد انتظار خود آماده کند. همان طور که می دانید طی هفته های گذشته غول فناوری کره ای رسما اعلام کرد که در تاریخ نوزدهم مرداد ماه میزبان رویداد بزرگ گلکسی آنپکد می باشد، و طبیعتا ما انتظار داریم که این محصولات نیز در این رویداد رونمایی شوند. اگرچه هنوز چند چند هفته ای تا این رویداد باقی مانده است اما به تازگی یک تیزر ویدئویی به بیرون درز پیدا کرده است که شمایلی از گلکسی زد فولد 4 را به ما نشان می دهد.

براساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است این ویدئو که توسط افشاگری به نام Chun V به بیرون درز پیدا کرده است برخی از ویژگی های گلکسی زد فئلد 4 را به ما نشان میدهد از جمله صفحه نمایش انعطاف پذیر آن را. با این حال ویدئو فوق اگر چه به خوبی نشان می دهد که قرار است با یک گوشی هوشمند تاشو رده بالا رو به رو باشیم اما تمام ویژگی های طراحی این محصول را فاش نمی کند. با این حال ما انتظار داریم که زبان طراحی کلی چیزی شبیه به گلکسی زد فولد 3 با یک لولای عمودی باشد که سال گذشته به بازار آمد.

با توجه به اخبار و اطلاعاتی که تاکنون منتظر شده است انتظار می رود که گلکسی زد فولد 4 دارای صفحه نمایش 7.6 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد. به علاوه این که صفحه نمایش خارجی آن نیز یک پنل 6.2 اینچی اچ دی پلاس می باشد.

از دیگر مواردی که انتظار می رود سامسونگ در نسل بعدی گلکسی زد فولد ارائه دهد دوربین سلفی زیر صفحه نمایش 16 مگاپیکسلی است. بر روی پنل پشتی آن نیز تنظیمات دوربین سه گانه ای قرار خواهد گرفت که شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو می باشد.

قدرت دهی گلکسی زد فولد 4 را نیز نسل جدید تراشه های کوالکوم یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس برعهده خواهد گرفت که احتمالا به همراه 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4

خوشبختانه زمان زیادی تا رونمایی غول های جدید گوشی های هوشمند تاشو باقی نمانده است و به زودی می توانیم شاهد رونمایی کامل و عرضه آن ها باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها