|

شیائومی

دوربین خفن شیائومی 12 اس اولترا زیر دست تستر معروف یوتوب؛ تماشا کنید که شوکه می شوید

Xiaomi 12S Ultra's main camera sensor gets measured on video

تست دوربین شیائومی 12 اس اولترا نشان می دهد که دوربین عظیم الچثه این پرچمدار دقیقا آن چیزی نیست که شیائومی از قبل اعلان کرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پرچمدار رده بالا و پرحاشیه شیائومی امسال دنیای گوشی های هوشمند را دست خوش تغییر و تحول کرد و و بزرگ ترین سنسوری را که تا به حال بر روی یک دستگاه موبایل نصب شده است به بازار عرضه نمود. همان طور که می دانید شیائومی 12 اس اولترا از سنسور غول پیکر 1 اینچی رونمایی کرده است. در ادامه نگاهی می اندازیم به این دوربین غول پیکر.

متاسفانه طراحی دوربین کمی عجیب و غریب است و به همین دلیل هم باید این خبر را به شما بدهیم که یک اینچ همیشه به معنای واقعی کلمه یک اینچ نیست. JerryRigEverythingیوتوبر معروف و محبوبی است که همیشه گوشی های هوشمند رده بالا را مورد آزمایش قرار می دهد و ما نیز می خواهیم آزمایش او را بر روی رده بالاترین پرچمدار شیائومی نظاره گر باشیم. همان طور که در ویدئو فوق مشاهده می کنید این آزمایشگر با چند تکه کاغذ یک اینچی خود را مسلح کرده است تا صحت ادعای شیائومی برای سایز ابر دوربین پرچمدار خود را بررسی کند، و همان طور که مشاهده می کنید اینجا خبری از دوربین یک اینچی نیست.

البته باید این نکته را به شما بگوییم که این مسئله در بین سازندگان دوربین های گوشی های هوشمند امری طبیعی است به این معنا که یک مسئله عمومی و ثابت شده در این میان وجود دارد و آن هم این است که 1 اینچ در واقع به معنای نوع یک اینچی است اما منظور از این عبارت این نیست که شما اگر دوربین را از هر طرف اندازه گیری کنید به 1 اینچ می رسید.

تست دوربین شیائومی 12 اس اولترا

چنانچه قبل تر هم اشاره کردیم این مسئله در بین سازندگان دوربین ها و گوشی های هوشمند امری طبیعی است و آن ها اصولا کاربر را فریب می دهند و این مسئله عمر طولانی ای دارد اما متاسفانه تا به امروز هیچ شرکت سازنده ای در صدد رفع این معضل برنیامده. بنابراین اگر فکر می کنید که همیشه قرار است تا با همان اعداد و ارقامی رو به رو شوید که در تبلیغات می بینید سخت در اشتباهید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی