|

سامسونگ

پرچمدار آینده سامسونگ از نسخه سوم سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد!

Samsung Galaxy S23 Ultra to have a 200MP camera with a new sensor

به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم دارد تا گلکسی اس 23 اولترا خود را به جدید ترین و قوی ترین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها غول فناوری کره ای سخت در تلاش است تا به وسیله ی فناوری های تازه مدام جایگاه خود را در صنعت گوشی های هوشمند به یک رده بالاتر ارتقا بدهد و در همین راستا طی ده ماه گذشته سامسونگ از دو سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد و حالا اخبار جدید حاکی از آنند که سامسونگ تصمیم دارد تا این راه را ادامه دهد.

بر اساس گزارشی که GSMArena به تازگی و به نقل از افشاگر معروف و محبوب IceUniverse منتشر کرده است سال آینده سامسونگ از نسخه سوم این سنسور ها رونمایی خواهد کرد آن هم به همراه پرچمدار رده بالای خود گلکسی اس 23 اولترا. این گزارش ادعا می کند که این سنسور ISOCELL HP2 نام خواهد داشت هرچند که نسخه دوم که هم اکنون رونمایی شده است دارای نام HP3 می باشد.

سامسونگ اس 23 اولترا

اولین سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HP1 نام دارد که انتظار می رود طی این ماه به وسیله گوشی هوشمند تازه نفس موتورولا به بازار عرضه شود؛ و نسخه دوم نیز تقریبا همان نسخه قبلی خود است با این فرق که 1/1.4 اینچ خواهد بود و به لطف طراحی جدید دارای قابلیت فوکوس خودکار می باشد.

باید به این نکته اشاره کنیم که متاسفانه هنوز اندازه‌ی ISOCELL HP2 آینده مشخص نیست. با این وجود، اگر واقعاً همان طوری باشد که سامسونگ از آن صحبت می کند و عملکرد بهتری را نیز نسبت به نسخه های قبلی ارائه دهد، احتمالاً بزرگ‌تر از ISOCELL HP1 ( ۱٫۱.۲۲ اینچی) خواهد بود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها