|

سامسونگ

سامسونگ در تاریخ نوزدهم مرداد ماه میزبان رویداد گلکسی آنپکد خواهد بود

سامسونگ رسما اعلام کرد که تصمیم دارد تا در نوزدهم مرداد از دو گوشی هوشمند پرچمدار تاشو خود به همراه نسل جدید ساعت های هوشمند خود رونمایی کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدت هاست که می دانیم سامسونگ، غول فناوری کره ای در حال کار بر روی نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود می باشد و تاکنون نیز اخبار و اطلاعات زیادی در رابطه با این دستگاه ها شنیده ایم اما اکنون به نظر می رسد که سامسونگ زمان مناسب را برای رونمایی این پرچمداران پیدا کرده است.

براساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است سامسونگ رسما اعلام نموده است که تصمیم دارد تا در تاریخ 10 آگوست برابر با نوزدهم مرداد ماه میزبانی رویداد گلکسی آنپکدر را به عهده بگیرد و طی این مراسم از نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو پرچمدار خود رونمایی کند.

سامسونگ گلکسی Z فولد 4 و Z فلیپ 4

پوستر تبلیغاتی ای که در ارتباط با این رویداد منتشر شده است همان طور که می بینید یک گوشی هوشمند تاشو را به نمایش می گذارد که احتمالا گلکسی زد فلیپ 4 می باشد و در این تصویر به شکل نماد علامت ریاضی " بیشتر از " به نمایش گذاشته شده است.

پرچمداران آینده ی سامسونگ هر دو به آخرین نسل پردازنده های کوالکوم یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز خواهند شد که همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی  UFS3.1 عرضه می شوند.

علاوه بر گلکس زد فلیپ و زد فولد 4 انتظار می رود که طی این رویداد سامسونگ از نسل بعدی ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5 نیز رونمایی کند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها