|

میان رده های مناسب برای عاشقان عکاسی

میان رده هایی که تصاویری در حد و اندازه پرچمداران ثبت می کنند

این روزها ثبت تصاویر باکیفیت بالا یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک گوشی هوشمند باید از آن بهره مند باشد، چه میان رده ها و چه پرچمداران.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها بنا به ماهیت شبکه های اجتماعی اکثر کاربران آنها تمایل دارند تا اتفاقات مهم، روزمرگی ها و یا هر سوژه ی دیگری عکس و فیلم تهیه کنند آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد، برای همین هم فضای کاربری به نوعی شده است که ثبت تصاویر با کیفیت اهمیت بالایی پیدا کرده است. از طرف دیگر غالبا این افراد تصاویر عکس ها و فیلم های خودشون رو به وسیله گوشی های هوشمند ثبت می کنند برای همین می توانیم بگوییم که امروزه برخورداری از تنظیمات دوربین قوی برای کاربران گوشی های هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

میان+رده+های+مناسب+برای+عاشقان+عکاسی

در همین راستا ما تصمیم داریم تا به شما چند مورد از گوشی های هوشمند میان رده ای را معرفی کنیم که هم از قیمت نسبتا مناسبی برخوردارند و هم دارای کیفیت مناسب عکاسی می باشند.

۱.سامسونگ A52

این روزها گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ به خصوص سری گلکسی A بین مردم محبوب شده و به شهرت رسیده است چراکه علی رغم اینکه قیمتی بسیار مناسب تر از پرچمداران بازار دارد اما امکاناتی در حد و اندازه آنها را ارائه میدهد. یکی از اعضای این سری پرطرفدار که دارای تنظیمات دوربین بسیار قابلی هم می باشد گلکسی A52 است. سامسونگ با رونمایی دوربین چهارگانه در این گوشی هوشمند به دنبال کسب عنوان بهترین دوربین در بین میان رده ها می باشد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱.۸ و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال می باشد. از ویژگی های دوربین این دستگاه می توان به دقت رنگ بالا، کنتراست خوب و با کیفیت، عملکرد خوب در محیط های کم نور یا بسیار پر نور، ثبت جزئیات در تصاویر با نور شب و همچنین کنترل بالای نویز در عکس های ثبت شده در نور شب اشاره کرد.

میان رده های مناسب برای عاشقان عکاسی

۲.ردمی نوت ۸ پرو

ردمی برند زیر مجموعه شیائومی است که یکی دیگر از آن شرکت های سازنده ای می باشد که برای میان رده های خود حسابی سرمایه گذاری می کند. یکی از قوی ترین میان رده های این شرکت در زمینه عکاسی نوت ۸ پرو است که دارای چهار سنسور بر روی پنل پشتی خود می باشد به این ترتیب که یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای دوربین ماکرو و تشخیص عمق بر روی آن قرار گرفته است.

میان رده های مناسب برای عاشقان عکاسی

۳.هواوی نووا 3i 

این روز ها شاید کمتر نام این برند چینی را بشنویم اما دلیل بر ضعف کاری او نیست در حقیقت یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده در زمینه عکاسی به این شرکت تعلق دارد. نووا 3i داری چهای سنسور می باشد که سر جمع کیفیت بسیار خوبی را برای ثبت تصاویر ارائه می کنند. از ویژگی های دوربین این دستگاه می توان به کایش نور، رنگ و کنتراست عالی در عکس های دارای کیفیت ۱۲ مگاپیکسل، ثبت تصاویر با کیفیت بالا توسط لنز فوق عریض و ثبت عکس های با رنگ و وضوح بسیار خوب توسط لنز ماکرو آن اشاره کرد.

میان رده های مناسب برای عاشقان عکاسی

به نظر شما کاربران شایانیوز کدام گوشی های هوشمند میان رده دیگر را می توان در این لسیت قرار داد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها