|

شیائومی

نسخه جدید شیائومی 12 پرو با تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس رونمایی شد

Xiaomi 12 Pro gets a Dimensity 9000+ version

درحالی که شیائومی همه را با معرفی پرچمدار خود به نام شیائومی 12 اس اولترا متحیر کرده است، از یک نسخه جدیدِ شیائومی 12 پرو نیز رونمایی کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حدودا شش ماه پیش غول فناوری چینی شیائومی از گوشی هوشمندی پرچمدار و قدرتمند، به نام شیائومی 12 پرو رونمایی کرد و حالا اگر چه شیائومی به تازگی از سری دیگر خود به نامی شیائومی 12 اس با پرچمدارانی قدرتمند و عضوی رده بالا و متحیر کننده به نام شیائومی 12 اس اولترا رونمایی کرده است اما ظاهرا هنوز از محصولات شش ماه پیش خود غافل نشده است و یک نسخه جدید از شیائومی 12 پرو را معرفی کرده است که به چیپست مدیاتک، دایمنسیتی 9000 پلاس مجهز گردیده. این تراشه که جدید ترین تراشه ساخت مدیاتک می باشد براساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است.

براساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کرده است علاوه بر چیپست، شیائومی برای این نسخه جدید تغییراتی را در بخش تنظیمات دوربین و باتری نیز اعمال کرده است. ظاهرا دوربین اصلی تغییری نکرده اما دوربین های فوق عریض و تله فوتو به ترتیب به سنسور های 13 و 5 مگاپیکسلی تقلیل یافته اند.

شیائومی 12 پرو با تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس

ظرفیت باتری این گوشی هوشمند نیز به 5160 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است اما  سرعت شارژ آن به 67 وات کاهش پیدا کرده، با این حال به نظر می رسد که نسخه جدید عملکرد خوبی را در این زمینه به نمایش خواهد گذاشت. در ارتباط با بخش نرم افزاری آن نیز همان طور که انتظار می رفت این گوشی هوشمند رابط کاربری MIUI13 را مبتنی بر اندروید 12 به صورت پیش فرض ارائه می دهد.

زمانی که شیائومی 12 پرو در ماه مارس برای اولین بار رونمایی شد، یکی از اولین دستگاه هایی بود که به تراشه جدید و تازه نفس اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز شده بود و حالا نسخه دیگر آن اولین گوشی هوشمندی است که به تراشه جدید مدیاتک که ماه گذشته رسما رونمایی شد مجهز می شود.

شیائومی 12 پرو با تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس

این گزارش معتقد است که به احتمال زیاد و در کمال تاسف این گوشی هوشمند به بازار خارجی ورود نخواهد کرد و فقط در بازار مادر عرضه می شود. نکته ای که بسیار قابل توجه است این است که این نسخه ی جدید قیمت مناسب تری از نسخه مجهز شده به تراشه کوالکوم دار و مدل پایه این گوشی هوشمند با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی 600 دلار قیمت گذاری شده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها