|

شیائومی

شیائومی 12 اس اولترا رونمایی شد؛ پرچمداری قدرتمند و یکه تاز

Xiaomi 12S Ultra launched with Snapdragon 8+ Gen 1 & 50MP triple cameras with Leica lens

سرانجام شیائومی 12 اس اولترا پرچم‌دارِ دوربین محور شیائومی با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس حسگر غول‌پیکر یک اینچی و لنز لایکا رونمایی شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روز گذشته شیائومی از سه گوشی هوشمند جدید در غالب اعضای سری شیائومی 12 اس رونمایی کرد، گوشی هوشمندی که ظاهرا جایگزین شیائومی 12 اولترایی است که مدتهاست در انتظارش بودیم،  و حالا می خواهیم نگاهی بیاندازیم به رده بالاترین عضو این سری که حسابی توجه ها را به خود معطوف کرده است.

شیائومی 12 اس اولترا

طراحی

شیائومی 12 اس اولترا، رده بالاترین پرچمدار تازه نفس غول فناوری شیائومی بر روی پنل پشتی خود دارای جزیره دوربین مستطیل شکل بزرگی است که یک ماژول دایره ای کوچک تر در مرکز آن می باشد که سنسور دوربین ها را در خودش جا داده است. همان طور که انتظار داشتیم بر روی این جزیره دوربین نام تجاری لایکا ثبت شده است که نشان دهنده همکاری جدید این دو شرکت می باشد. قابل ذکر است که برجستگی ماژول دوربین دایره ای نیز از طلای 23 عیار ساخته شده است.

پنل جلویی این پرچمدار دارای حاشیه های باریک و بسیار ظریف می باشد به علاوه این که یک دوربین سلفی با طراحی پانچ در مرکز لبه بالایی آن قرار گرفته است. این گوشی هوشمند موفق شده است تا استاندارد IP68 را برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به دست بیاورد. شیائومی همچنین تاکید بسیار زیادی بر سیستم خنک کننده این گوشی هوشمند دارد که از کنترل حرارتی جدیدی برخوردار می باشد.

شیائومی 12 اس اولترا

مشخصات فنی

از آنجایی که شیائومی 12 اولترا رده بالاترین عضو این خانواده می باشد طبیعی است که به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکوم یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، که براساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است، مجهز گردیده باشد. این تراشه با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 همراه است.

پنل جلویی این گوشی هوشمند را یک صفحه نمایش 6.73 اینچی AMOLED با وضوح 2K و نرخ تازه سازی 120 هرتز، درکنار حداکثر روشنایی 10500 نیت و تراکم پیکسلی 521ppi تشکیل داده است که داری گواهینامه دالبی ویژن و HDR10+ نیز می باشد. در زیر این نمایشگر نیز یک اسکنر اثرانگشت اپتیکال تعبیه شده است.

شیائومی 12 اس اولترا

در زیر کاپوت، شیائومی 12 اس اولترا برای تامین انرژی لازم تراشه قدرتمند خود به یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی مجهز گردیده است که از شارژ سیمی 67 وات، شارژ بی سیم 50 وات و شارژ معکوس 10 وات پشتیبانی می نماید. به گفته شرکت سازنده با شارژ سیمی این دستگاه ظرف 15 دقیقه به 50 درصد شارژ می رسد.

دوربین

به لطف همکاری جدید شیائومی و لایکا، این گوشی هوشمند دارای سیستم لنز لایکا Summicron می باشد. همان طور که اشاره کردیم بر روی پنل پشتی آن جزیره دوربین بزرگی قرار گرفته است که میزبان سه دوربین قدرتمند می باشد؛ این تنظیمات دوربین سه گانه شامل یک دوربین اصلی ایست که دارای سنسور IMX989 سونی می باشد که اندازه سنسور بزرگ 1 اینچی و وضوح 50 مگاپیکسلی دارد، اتفاقی که برای اولین بار در دنیای گوشی های هوشمند شاهدش هستیم. این دوربین همچنین از فیلتر رنگی Quad Bayer استفاده می‌کند که بدین‌ترتیب عکس‌هایی با وضوح ۱۲٫۵ مگاپیکسل و پیکسل‌های غول‌‌آسای ۳٫۲ میکرومتری ثبت خواهد. دوربین دوم لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی است که تا 120 برابر بزرگنمایی را ارائه می دهد به علاوه این که از لرزشگیر اپتیکال نیز پشتیبانی می کند. دوربین سوم نیز دارای سنسور 48 مگاپیکسلی می باشد. برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

شیائومی 12 اس اولترا

قیمت و در دسترس بودن

شیائومی 12 اس اولترا در دوگزینه رنگی سبز و مشکی موجود است. در ارتباط با قیمت آن نیز باید اشاره کنیم که برای مدل پایه آن با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی 896 دلار و برای نسخه رده بالا با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی 1046 دلار در نظر گرفته شده است.

شیائومی 12 اس اولترا

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها