|

سامسونگ

جدیدترین نسخه سامسونگ گلکسی S21 FE ظاهرا قدرتمند تر از یک میان رده خواهد بود!!!

Rumored Galaxy S21 FE 4G Turns Out to be a 5G Model, Google Play Listing Confirms

ظاهرا نسخه ی جدید گلکسی اس 21 فن ادیشن، دستگاهی جدید با سخت افزاری به روز شده و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G خواهد بود، نه یک میان رده معمولی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ماه ژانویه سامسونگ از نسخه 4G گلکسی اس 21 FE رونمایی کرد، مدتی پیش نیز اخباری منتشر شد که غول فناوری کره ای تصمیم دارد تا یک نسخه میان رده از این گوشی هوشمند را راه اندازی نماید اما اخبار و افشاگری های جدید حرف تازه ای برای گفتن دارند.

بنابر گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است ظاهرا نسخه ی جدید گلکسی اس 21 فن ادیشن، دستگاهی جدید با سخت افزاری به روز شده و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G خواهد بود. قابل ذکر است که مدل های فن ادیشن (FE) در حقیقت نسخه های ضعیف شده از پرچمداران آن سری هستند که برای رقابت با گوشی های هوشمند نظیر اوپو و ریلمی به بازار ارائه می شوند.

سامسونگ گلکسی S21 FE

در حال حاظر نسخه فعلی اس 21 FE بسته به بازار مورد عرضه در دو نوع با تراشه های اسنپدراگون 888 و یا اگزینوس 2100 در دسترس کاربران قرار می گیرد. هر چند در ارتباط با تراشه مربوط به نسخه جدید اس 21 FE در دست نیست اما این گزارش تائید می کند که شایعات قبلی مبنی بر اینکه سامسونگ جدید گلکسی اس 21 FE را با تراشه‌ای ضعیف‌تر از نسخه‌ی قبلی ارائه می‌کند باطل خواهد بود.

با توجه به گزارش هایی که تا کنون منتشر شده اند ما می دانیم این گوشی هوشمند آینده دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. از لحاظ پیکر بندی حافظه نیز به احتمال بسیار زیاد اس 21 FE در یک مدل و با 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می گردد. باتری این گوشی هوشمند نیز احتمالا ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی را با پشتیباین از شارژ 25 واتی ارائه خواهد داد.

سامسونگ گلکسی S21 FE

در ارتباط با دیگر مشخصات این گوشی هوشمند نیز باید اشاره کنیم که ما انتظار داریم بر روی پنل جلویی این گوشی هوشمند سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی قرار گیرد و بر روی پنل پشتی آن تنظیمات دوربین سه گانه ای نصب شود که از دو سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین عریض و فوق عریض و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین تله فوتو تشکیل خواهد شد.

در نهایت طبق روال همیشه سامسونگ نه تنها هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی ای را در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر نکرده است بلکه هیچ یک از اخبار و افشاگری های منتظر شده را تائید و تکذیب نیز هم نکرده با این وجود باید منتظر بمانیم تا ببینیم غول فناوری کره ای چه تصمیمی خواهد گرفت.

سامسونگ گلکسی S21 FE

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها