|

میان رده های مناسب برای عاشقان عکاسی

بهترین گوشی های هوشمند میان رده مناسب عکاسی چیست؟ هم قیمت مناسب هم دوربین مناسب

اگر به دنبال گوشی ای با کیفیت بالای ثبت تصاویر هستید اما نمی خواهید هزینه هنگفتِ پرچمداران را پرداخت کنید باید به دنبال میان رده ها باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها یکی از بزرگترین کاربردهای گوشی های هوشمند عکاسی است که دقیقا به خاطر تقاضای بالای کاربر ها شرکت های سازنده گوشی های هوشمند هم سخت در تلاشند تا بتونند دستگاه هایی رو ارائه بدند که رضایت مخاطب رو جلب کنه و از کیفیت عکاسی و فیلمبرداری خوبی بهره مند باشه. این که یک گوشی هوشمند پرچمدار کیفیت دوربین بالایی رو ارائه بده اصلا مسئله دور از انتظاری نیست اما واقعیت اینه که پرچمدارها اصولا قیمت خیلی بالایی دارند که باعث میشه همه ی افراد جامعه نتونند به سراغ اونها برند، برای همین هم باید به فکر گوشی های هوشمند میان رده ای باشند که می تونه تصاویر رو به خوبی ثبت کنه و کیفیت عکس برداری و فیلم برداری خوبی ارائه بده.

باید اذعان کنیم که شرکت های سازنده هم خودشون به تمامی این مسائل واقف اند و برای همین هم به خوبی روی تجهیز کردن محصولات سری میان رده خود کار می کنند. حالا اگر شما هم جزو کسانی هستید که عاشق عکس گرفتن و ثبت لحظه ها هستید و به همین خاطر هم دنبال یک گوشی هوشمند میان رده با کیفیت قابل توجهید به خوندن ادامه بدید که ما چند مورد از بهترین ها رو براتون لیست کردیم.

میان رده های مناسب برای عاشقان عکاسی

قبل از هرچیز باید به این نکته توجه داشته باشید که عدد مگاپیکسل دوربین، که شرکت سازنده به شما ارائه میده تنها شاخصه مقایسه دوربین اون گوشی هوشمند نیست، به این معنا که لزوما چون دو محصول دارای دوربین 108 مگاپیکسلی هستند نمی تونیم کیفیت تصاویر ثبت شده توسط اون دو رو با هم مقایسه کنیم، به خاطر این که گزینه های دیگه ای مثل نوع لنز، اندازه دیافراگم و حتا قدرت پردازش گوشی هم در کیفیت نهایی تصاویر ثبت شده موثر هستند.

به گزارش شایانیوز، حالا بریم سراغ معرفی چند تا میانرده که عملکرد خیلی خوبی رو در این زمینه ارائه داده اند:

1.ردمی نوت 10 پرو

ردمی برند زیر مجموعه غول فناوری چینی است که تا به امروز هم محصولات خیلی خوبی رو ارائه داده. اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده با قیمت مناسب و دوربین قوی هستید یکی از بهترین گزینه ها برای شما ردمی نوت 10 پرو است. دوربین اصلی این گوشی هوشمند به سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM2 مجهز شده است. از ویژگی های این دوربین میشه به قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز دو پیکسلی، ضبط ویدئو با کیفیت 4K 30FPS، کنتراست عالی، نویز کم و دقت رنگ بسیار خوب اشاره کرد؛ نهایتا همه این موارد باعث میشود تا ردمی نوت 10 پرو عکس برداری و فیلم برداری خوبی را ارائه دهد.

قیمت پایه این گوشی هوشمند امروز در بازار های داخلی حدودا 61,750,000 ریال می باشد.

میان رده های مناسب برای عاشقان عکاسی

2.سامسونگ S20 FE

همان طور که می دانید سری FE یا همان Fan Edition در حقیقت نسخه ای میان رده از سری های پرچمدار سامسونگ می باشد، به این ترتیب مطمئنا می توان انتظار یک دوربین خوب و قابل را از S20 FE داشت، در حقیقت دوربین این گوشی هوشمند یکی از بهترین دوربین ها در بین میان رده ها می باشد. این گوشی هوشمند دارای تنظیمات سه گانه ایست که از یک دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین تله فوتو تشکیل شده است. اگرچه دوربین اصلی این گوشی هوشمند عدد 12 مگاپیکسلی را به دوش می کشد اما از سنسور S5K2LD برخوردار است.

از ویژگی های دوربین S20 FE می توان به فوکوس خودکار Dual Pixel، لرزشگیر اپتیکال، کیفیت بسیار مناسب تصویر برداری در نور روز همراه با جزئیات و دامنه دینامیکی بسیار خوب، ثبت رنگ های جذاب و طبیعی، کیفیت بالای فیلم برداری در حالت 1080P اشاره کرد.

قیمت پایه این گوشی هوشمند امروز در بازار های داخلی حدودا 150,000,000 ریال می باشد.

میان رده های مناسب برای عاشقان عکاسی

3.پوکو ایکس 3 پرو

پوکو یکی دیگه از برندهای زیر مجموعه شیائومی است که درست مثل ردمی محبوبیت خوبی در بین مردم به دست آورده و پوکو ایکس 3 پرو یکی از آن میان رده هایی است که کیفیت دوربین قابل توجهی را ارئه می دهد. این گوشی هوشمند بر روی پنل پشتی خود دارای تنظیمات دوربین چهارگانه ایست که از یک سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای دوربین ماکرو و عمق تشکیل شده است.

از ویژگی های قابل توجه دوربین این دستگاه میشه به ثبت رنگ های بسیار نزدیک به رنگ های طبیعی و کیفیت فیلمبرداری مناسب اشاره کرد به خصوص که سرعت تغییر فوکوس در حالت 30 فریم بر ثانیه عملکرد خوبی دارد. یک نکته دیگر که باید به آن اشاره کرد این است که شارپنس تصاویر گرفته شده توسط این گوشی هوشمند به شرایط نوری محیط بستگی دارد.

قیمت پایه این گوشی هوشمند امروز در بازار های داخلی حدودا 73,200,000 ریال می باشد.

میان رده های مناسب برای عاشقان عکاسی

به نظر شما کاربران شایانیوز کدام گوشی های هوشمند میان رده دیگر را می توان در این لسیت قرار داد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها