|

شیائومی

مشخصات پرچمدار گیمینگ شیائومی، بلک شارک 5S فاش شد!

Black Shark 5S series specifications leaked, likely to be an incremental upgrade

به تازگی یک افشاگر معروف اصلی ترین ویژگی های سری بلک شارک 5S را فاش کرده است و به ما نشان می دهد که باید چه انتظاراتی از آن داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خبر خوب برای طرفداران گوشی های هوشمند گیمینگ این است که طی هفته آینده و هفته های پس از آن شرکت های سازنده گوشی های هوشمند از محصولات گیمینگ خود رونمایی خواهند کرد و پیشتاز آن ها سری ROG Phone6 ایسوس می باشد که در تاریخ 5 جولای مصادف با چهاردهم تیر ماه رونمایی خواهد شد و پس از آن نیز در هفته های بعدی برندهای رقیب پرچمداران گیمینگ خود را رونمایی خواهند کرد، یکی از این پرچمداران آینده که اتفاقا بسیار هم چشم به راهش می باشیم بلک شارک 5S  است.

براساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است افشاگر محبوب و خوش سابقه DigitalChatStation اخیرا برخی از اصلی ترین ویژگی های این گوشی هوشمند را فاش نموده است و این افشاگری به ما نشان می دهد که باید چه انتظاراتی از پرچمدار برند زیر مجموعه ی غول فناوری چینی، شیائومی، داشته باشیم.

بلک شارک 5S

براساس اطلاعات فاش شده توسط این افشاگر سری بلک شارک 5S داری پنل 6.67 اینچی OLED حساس به فشار خواهد بود که در مرکز لبه ی بالایی آن یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی تعبیه شده است. این صفحه نمایش از کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی بالایی برخوردار خواهد بود که گمان می رود 144 هرتز باشد.

منبع تامین قدرت آن نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس خواهد بود. این گزارش ادعا می کند که چیپست فوق به همراه یک فناوری جدید ذخیره سازی SSD بر روی این گوشی همراه می شود. به علاوه آن که انرژی خود را نیز از یک باتری 4790 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین می نماید.

بلک شارک 5S دارای دو مدل با دوربین های سه گانه خواهد بود به این ترتیب که نسخه ی استاندارد آن دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی می باشد اما نسخه پرو احتمالا به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

بلک شارک 5S

در رابطه با سیستم عامل این سری نیز انتظار می رود که اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری Joy13 به صورت پیش فرض بر روی این سری نصب و راه اندازی شود.

بلک شارک 5، 5 پرو و 5RS اواخر ماه مارس به طور رسمی رونمایی شدند از آنجایی که احتمالا این شرکت سری 5S را شش ماه بعد از خط تولید سری 5 رونمایی خواهد کرد ما گمان می کنیم که مدل های 5S تا پایان ماه سپتامبر راه خود را به بازار باز کنند و معرفی شوند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها