|

سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 23 به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز نخواهد شد!

Samsung Galaxy S23 series will reportedly not come with under-display camera technology

برخلاف شایعه‌های پیشین، احتمالاً به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز نمی‌شود اما کیفیت آن به طرز قابل توجهی ارتقا پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همان طور که می دانید این روز ها سامسونگ یکی از پادشاهان دنیای فناوری است که همیشه در تلاش است تا بهترین ها و جدیدترین ها را در پرچمداران خود ارائه دهد. یکی از فناوری هایی که این روزها توجه سازندگان گوشی های هوشمند را در سرتاسر دنیا به خود جلب کرده است دوربین سلفی زیر صفحه نمایش می باشد که تا کنون نیز در چند گوشی هوشمند شاهد عملکرد این فناوری بوده ایم و به همین ترتیب انتظار می رفت کگه سامسونگ از این فناوری برای نسل بعدی گلکسی اس 22 خود استفاده نماید.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به نقل از نشریه کره ای Wccftech به تازگی منتشر کرده است اما ظاهر گلکسی اس 23 به این دوربین مجهز نخواهد شد. در حال حاضر پرچمدار تاشو سامسونگ یعنی گلکسی Z فولد 3 به دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی زیر صفحه نمایش مجهز گشته است بنابراین علت این تصمیم را نمی توان عدم اطلاع سامسونگ از نحوه ارائه این فناوری دانست.

Samsung Galaxy S23 Series

شاید دلیل آن عدم رضایت غول فناوری کره ای از کیفیت فیلم و عکس این دوربین ها می باشد که به وضوح پایین است و به این ترتیب سامسونگ قصد ندارد تا محبوب ترین و رده بالاترین پرچمدار های خود را با آن ها بیازماید. از طرف دیگر ارائه این فناوری هزینه بر خواهد بود و مسلما قیمت سری گلکسی اس 23 را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد.

براساس گزارش هایی که اخیرا منتظر شده است ما می دانیم که به احتمال زیاد این سری گلکسی اس 23 با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و از طرف دیگر دوربین سلفی آن نیز ارتقا پیدا خواهد کرد، البته هیچ یک از این اطلاعات توسط سامسونگ تائید و یا تکذیب نشده اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ چه چیزیرا برای کاربران خود در نظر دارد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها