|

سامسونگ

گلکسی A23 5G قدرتمند و با ویژگی های کارآمد عرضه خواهد شد

Samsung Galaxy A23 5G spotted at Geekbench with Snapdragon 695

گلکسی A23 5G به‌تازگی در گیگبنچ دیده شده است و اطلاعات نشان می‌دهد این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراکون 695 با 4 گیگابایت رم مجهز خواهد شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سامسونگ چند ماه پیش از گلکسی A23 4G به همراه تراشه اسنپدراگون 680 رونمایی کرد و دقیقا یک ماه بعد از آن اخبار مرتبط با نسخه 5G این گوشی هوشمند منتشر شد و اکنون نیز این دستگاه برای اولین بار در گیگ بنچ مشاهده  شده است.

براساس اطلاعاتی که GSMArena منتشر کرده است این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 695 بهره مند خواهد شد که یک نسخه ارتقا یافته می باشد و 15 درصد عملکرد بالاتر CPU و 30 درصد عملکرد سریع تر GPU را در اختیار کاربر قرار می دهد، به علاوه این که ظرفیت رم آن نیز 4 گیگابایت می باشد. از دیگر اطلاعات فاش شده توسط گیگ بنچ می توان به سیستم عامل گلکسی A23 5G اشاره کرد که ظاهرا اندروید 12 مبتنی بر رابط کاربری One UI4 می باشد.

سامسونگ گلکسی A23 5G

با توجه به رندی های سه بعدی ای که از این گوشی هوشمند منتشر شده است می توانیم بگوییم که تغییرات خاصی در ارتباط با طراحی آن نسبت به نسخه 4G  مشاهده نمی شود و حتا اندازه صفحه نمایش آن نیز 6.55 اینچ تخمین زده شده است. نسخه 4G دارای پنل ای سی دی 6.6 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز با سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین چهارگانه در پشت می باشد که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. باتری آن نیز ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را به همراه شارژ سریع 25 واتی ارا ئه می دهد.

ما انتظار داریم که نسخه 5G تمامی مشخصات فوق را به اشتراک بگذارد با این تفاوت که در برخی از آن ها ارتقا پیدا خواهد کرد؛ برای مثال ظاهرا سامسونگ تصمیم دارد تا دوربین فوق عریض نسخه جدیدی را از 5 به 8 مگاپیکسل ارتقا دهد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها