|

شیائومی

بالاخره شیائومی سری بلک شارک 5 خود را به بازار جهانی عرضه کرد

Xiaomi Black Shark 5 and 5 Pro Coming to the Global Market on June 8th

پس از چند ماه انتظار بالاخره شیائومی تصمیم گرفت تا گوشی هوشمند پرچمدار گیمینگ خود را در تاریخ هجدهم خرداد ماه به بازار جهانی عرضه کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس اخبار و اطلاعاتی منتشر شده است شیائومی تصمیم دارد تا سرانجام گوشی هوشمند پرچمدار گیمینگ خود به نام بلک شارک 5 و بلک شارک 5 پرو را در تاریخ 8 ژوئن برابر با هجدهم خرداد ماه راهی بازار جهانی کند. همچنین ما انتظار داریم تا شرکت سازنده قیمت و زمان آغاز فروش این گوشی های هوشمند را در این رویداد اعلام نماید.

Black Shark 5

براساس گزارشی که Giazmochina منتقل کرده است ما انتظار داریم هر دو این گوشی های هوشمند مطابق با آنچه در بازار خانگی عرضه شدند به بازار جهانی نیز عرضه شوند بنابر این بلک شارک 5 و 5 پرو هر دو دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی متغیر 144 هرتز خواهند بود. این صفحه نمایش یک پنل AMOLED سامسونگ E4 با حداکثر روشنایی 1300 نیت، کاهش نور DC، پشتیبانی از HDR10+ و پوشش 100 درصدی طیف رنگی P3 می باشد. همچنین هر دو اینم گوشی های هوشمند دارای نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز و صفحه نمایش حساس به فشار دو ناحیه ای هستند که می تواند تجربه بازی را در دستگاه های شما بهبود بخشد.

از حیث منبع تامین قدرت نیز با توجه به گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است انتظار می رود که نسخه پرو به تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شود که 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخره سازی را ارائه می دهد. از طرف دیگر نسخه استاندارد نیز به تراشه ی اسنپدراگون 870 مجهز خواهد گردید که با حداکثر رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

Xiaomi Black Shark

اما هر دو این دستگاه ها انرژی خود را از باتری 4650 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 120 واتی تامین می کنند که به گفته ی خود شرکت سازنده می تواند گوشی هوشمند شما را تنها در 15 دقیقه به شارژ کامل برساند.

نکته ی دیگری که باید در رابطه با این دو گوشی هوشمند عنوان کنیم این است که هر دو این دستگاه ها به همراه رابط کاربری JoyUI 13 Black Shark مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض عرضه خواهد شد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها