|

شیائومی

پرچمدار رده بالای شیائومی، 12 اولترا، با قدرتی باور نکردنی به میدان خواهد آمد!

Xiaomi 12S Ultra will open a new era of mobile imaging tech

ظاهرا دوربین Xiaomi 12S Ultra که حاصل همکاری غول چینی دنیای فناوری با لایکا است، آغازگر عصر جدیدی در فناوری تصویربرداری موبایل خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در حالی که بی صبرانه در انتظار رونمایی شیائومی از رده بالاتری عضو پرچمدارش یعنی شیائومی 12 اولترا هستیم اخبار جدید حاکی از آنند که این گوشی هوشمند با نام شیائومی 12 اس اولترا و به عنوان سومین عضو خانواده شیائومی اس به بازار خواهد شد.

براساس گزارشی که GizChina منتشر کرده است ظاهرا منبع تامین قدرت هر سه گوشی هوشمند این سری تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس خواهد بود اما این احتمال نیز وجود دارد که نسخه 12 اس پرو یک مدل مجهز به تراشه دایمنسیتی 9000 نیز داشته باشد.

شیائومی 12 اولترا

با توجه به اخبار و اطلاعاتی که گزارش ها و افشاگری های پیشین در اختیار ما قرار داده اند ما می دانیم که شیائومی 12 اس اولترا دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و کیفیت کواد اچ دی پلاس خواهد بود. تراشه پرچمدار آن نیز انرژی خود را به احتمال قطع به یقین از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی به دست خواهد آورد. در کنار همه ی این ها یکی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی هوشمند 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی آن می باشد که اعداد  قابل توجهی  هستند.

در ارتباط با تنظیمات دوربین آن نیز همان طور که می دانید پنل جلویی میزبان یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی خواهد بود و پنل پشتی نیز میزبان یک جزیره دوربین سه گانه می باشد که از یک سنسور 50 مگاپیکسلی و دو سنسور 48 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها