|

شیائومی

رونمایی زود هنگام دو عضو سری شیائومی 13؛ پرچمدارانی قدرتمند اما ظریف

Xiaomi 13 series may launch in November this year

براساس گزارش‌ های اخیر ظاهرا دو عضو از سری پرچم‌ دار شیائومی زودتر از موعود و در میانه‌ی پاییز سال جاری رونمایی و عرضه خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها غول فناوری چینی، شیائومی، سخت در تلاش است تا نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار خود را که به همراه جدید ترین و به روز ترین نسل تراشه های پرچمدار کوالکوم یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد معرفی نماید. همان طور که می دانید سال گذشته شیائومی در ماه دسامبر از سری گوشی های پرچمدار خود رونمایی کرد اما افشاگری های جدید حاکی از آن است که این شرکت سازنده سری 13 شیائومی را زود تر از نسل قبلی خود معرفی خواهد کرد.

براساس گزارش جدیدی که Gizmochina به نقل از یک منبع آگاه چینی منتشر کرده است به نظر می رسد که شیائومی تصمیم دارد تا حداقل دو مدل از اعضای سری جدید گوشی های هوشمند پرچمدار خود را تا پایان سال جاری معرفی نماید. همان طور که می دانید سال گذشته شیائومی از سه دستگاه شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 ایکس پرو در ماه دسامبر رونمایی کرد و رده بالاترین عضو این سری نیز هنوز رونمایی نشده است.

به گفته این افشاگر هم اکنون سری 13 شیائومی به همراه سیستم عامل اندروید 13 در حال آزمایش است در حالی که سال گذشته سری دوازدهم در ماه جولای وارد مرحله آزمایش شدند، با این اوصاف تمامی اطلاعات حاکی از آن است که غول فناوری چینی قصد دارد تا زود تر از موعود پرچمداران خود را روانه بازار کند.

سری شیائومی 13

شیائومی 13 به احتمال بسیار زیاد یک پرچمدار معقول و قدرتمند اما ظریف مانند نسل قبلی خود خواهد بود و ما گمان می کنیم که هر دو مدل آینده به صفحه نمایش های OLED با لبه خمیده، پانچِ در مرکز لبه بالایی صفحه نمایش و حاشیه های باریک مجهز خواهند شد؛ همچنین انتظار می رود که هر دو مدل دارای تنظیمات دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی، طراحی شده توسط لایکا باشند.

در هر حال باید در نظر داشته باشید که هم اکنون خیلی زود است که بخواهیم گمانه زنی ها را در رابطه با جدید ترین نسل گوشی های هوشمند شیائومی آغاز کنیم و شاید بهتر است اول در انتظار شیائومی 12 اولترا باشیم و بعد به سراغ نسل بعدی برویم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها