|

کوالکوم

تاریخ برگزاری رویداد بزرگ کوالکوم مشخص شد؛ 30 اردیبهشت شب اسنپدراگون ها خواهد بود

Qualcomm confirms Snapdragon launch event for May 20

ظاهرا کوالکوم بیماری سخت کوید 19 را شکست داده و حالا آماده است تا جدیدترین تراشه ی خود را به بازار معرفی کند؛ تاریخ برگذاری رویداد مشخص شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید این روز ها پرچمدار کوالکوم اسنپدراگون 8 نسل 1 حسابی روی بورس است و پرچمداران یکی پس از دیگری برای تامین قدرت به سراغ آن می روند، از حق نگذریم اسنپدراگون 8 نسل 1 نیز به طرز قابل توجهی خوب عمل کرده است به همین دلیل هم هست که بی صبرانه در انتظار رونمایی نسل جدید این تراشه ی پرچمدار هستیم. طی هفته های گذشته اخبار منتشر شده حاکی از آن بود که به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا کوالکوم مجبور شده است که روند تولید و ساخت این تراشه را به تعویق بیاندازد اما حالا خوشبختانه گزارش های جدید حاوی خبر های خوشایندی هستند. بر اساس گزارشی که GSMArena به تازگی منتشر کدره است سرانجام بعد از مدت ها انتظار کوالکوم زمان رونمایی اسنپدراگون 8 نسل 1 را رسما اعلام کرد. کوالکوم در تاریخ 20 می برابر با سی ام اردیبهشت ماه میزبان رویداد بزرگ Snapdragon Night خواهد بود و در این رویداد از دو تراشه ی جدید رونمایی خواهد کرد، اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس و اسنپدراگون 7 نسل 1.

اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس تفاوت زیادی با نسل قبلی خود ندارد و فقط شاهد برخی از بهبودهای جزئی بوده است. اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس از همان CPU نسل قبلی بهره می برد اما در بخش GPU کمی ارتقا یافته است. این طور که به نظر می رسد این تراشه در عوض لیتوگرافی چهار نانومتری سامسونگ بر روی لیتوگرافی چهار نانومتری TSMC ساخته می شود و انتظار می رود موتورولا ادج ایکس 30 اولین گوشی هوشمندی باشد که این تراشه ی جدید را ارائه می دهد. اسنپدراگون 7 نسل 1 پلاس نیز ظاهرا دارای چهار هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و چهار واحد A510 با سرعت 1.8 گیگاهرتز در کنار پردازنده ی گرافیکی Adreno 662 خواهد بود. طبق شایعات منتشر شده به نظر می رسد که اوپو رنو 8 چند روز بعد از رویداد بزرگ کوالکوم، به همراه این تراشه رونمایی خواهد شد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها