|

سامسونگ

بالاخره سامسونگ از گلکسی اس 20 FE نسخه 2022 رونمایی کرد؛ کیفیت خوب و قیمت پایین!

Samsung quietly launches Galaxy S20 FE 2022 with a lower price

طی یک سکوت خبری سامسونگ از جدید ترین عضو سری گلکسی اس 20 خود رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی قابل توجه اما با قیمتی مقرون به صرفه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در یک سکوت خبری و بدون هیچ سر و صدایی، سامسونگ غول فناوری کره ی جنوبی از گلکسی اس 20 FE خود رونمایی کرد، این دستگاه که در حال حاضر به صورت انحصاری در اختیار بازار کره ی جنوبی می باشد توانسته است با ارائه ویژگی های خوب و قیمت مقرون به صرفه توجه های زیادی را به خود جلب کند.

به گزارش GSMArena این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی A-AMOLED می باشد که وضوح تصویر فول اچ دی پلاس را با نرخ تازه سازی 120 هرتز ارائه می دهد. بر روی پنل جلویی این دستگاه دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به صورت پانچ قرار گرفته است. بر روی پنل پشتی آن نیز دو سنسور 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با لرزشگیر اپتیکال و دوربین فوق عریض، و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال، قرار گرفته است.

Galaxy-S20-FE

قدرت دهی این گوشی هوشمند را تراشه ی اسنپدراگون 865 به عهده دارد که از اتصال به شبکه ی 5G پشتیبانی می کند و انرژی خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، بدون پشتیبانی از شارژ سریع تامین می کند. گلکسی اس 20 FE از لحاظ پیکر بندی حافظه نیز تنها یک گزینه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد. اما در رابطه با سیستم عامل آن همچنان مشخص نیست که این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض با اندروید 12 عرضه خواهد شد یا 11!

و اما در ارتباط با دردسترس قرار گرفتن گلکسی اس 20 FE، باید بگوییم که متاسفانه تا به این لحظه سامسونگ هیچ گونه خبری را در رابطه با این موضوع منتشر نکرده است با این اوصاف ما نمی دانیم که آیا این گوشی هوشمند سرانجام به بازار های خارج از کشور سازنده راه پیدا خواهد کرد یا نه اما در حال حاضر با قیمت معادل 574 دلار در کره ی جنوبی معامله می شود که قیمت بسیار خوبی است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها