|

شیائومی

شیائومی 12 اولترا و تنوع در پنل پشتی؛ هم زیبا و هم مقاوم

Xiaomi 12 Ultra to come in leather, glass and ceramic variants

گزارش های اخیر ویژگی های تازه ای از رده بالاترین پرچمدار شیائومی 12 اولترا فاش می کنند ظاهرا گزینه های مختلفی برای قاب در دسترس خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- غول فناوری چینی، شیائومی، این روزها یکی از ابرقدرت های دنیای گوشی های هوشمند می باشد که سالانه دستگاه های متفاوت و پرطرفداری را به بازار معرفی می کند. این روز ها نیز ما چشم به راه آخرین عضو سری پرچمدار این برند یعنی شیائومی 12 اولترا می باشیم که دیگر اعضای خانواده آن مدت هاست رونمایی شده اند. در هر حال اخیرا اخبار و گزارش های جدیدی در رابطه با این گوشی هوشمند منتشر شده است.

به گزارش GSMArena اخیرا گزارش های تازه ای از کشور مادر منتشر شده است که برخی از ویژگی های طراحی شیائومی 12 اولترا را که قبلا از آن ها مطلع نبودیم فاش می کنند. در کنار تمامی اطلاعاتی که تاکنون منتظر شده گزارش منتشر شده از ارتقا و گزینه های متفاوت قاب این گوشی هوشمند خبر می دهد.

براساس این گزارش، هرچند که رده بالاترین پرچمدار سال گذشته شیائومی تنها در یک نسخه سرامیکی عرضه شد اما ظاهرا شیائومی 12 اولترا در سه نوع شیشه ای، سرامیکی و چرمی روانه بازار خواهد شد. این طور که به نظر می رسد گزینه شیشه ای با چند رنگ متفاوت در دسترس کاربران قرار می گیرد اما نسخه سرامیکی فقط دو گزینه سیاه و سفید را ارائه خواهد داد. در رابطه با نسخه چرمی اما متاسفانه هنوز گزینه های رنگی آن مشخص نیست.

Xiaomi-12-Ultra

احتمالا نیازی به گفتن نیست اما همان طور که می دانید مطمئنا نسخه سرامیکی گران تر از نسخه شیشه ای خواهد بود چرا که قالب گیری آن سخت تر می باشد اما در عوض بادوام تر و مقاوم تر است.

دیگر ویژگی های مهمی که از این گوشی هوشمند تاکنون منتشر شده، بهره مندی از جدیدترین نسل تراشه پرچمدار کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس، به عنوان منبع قدرت شیائومی 12 اولترا می باشد که بر اساس فرآیند 4 نانومتری TSMC ساخته شده است و انرژی خود را از یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین می کند. همچنین این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش کواد OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد. بدون شک یکی از جالب ترین ویژگی های شیائومی 12 اولترا نیز ماژول دوربین آن خواهد بود که از طراحی خاص و تازه برخوردار است و به قدری بزرگ می باشد که تقریبا نیمه بالایی دستگاه را اشغال کرده است.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها