|

شیائومی

همچنان در انتظار رونمایی؛12 اولترا از نسخه پلاس پرچمدار کوالکوم پشتیبانی می کند

Xiaomi 12 Ultra to run on the Snapdragon 8 Gen 1+ chipset

این طور که به نظر می رسد تا زمان رونمایی شیائومی 12 اولترا زمان زیادی باقی مانده است اما خبر خوب این است که چیپستی قدرتمند در راه خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اواخر سال گذشته شیائومی سری پرچمدار خود را با سه عضو و طی یک رویداد رسمی به بازار معرفی کرد اما رده بالاترین عضو این خانواده یعنی شیائومی 12 اولترا در این رویداد حضور پیدا نکرد و از آن زمان به بعد طرفداران غول فناوری چینی سخت در انتظار رونمایی این گوشی هوشمند پرقدرت می باشند. اما این طور که به نظر می رسد شیائومی عجله ای برای رونمایی پرچمدارِ پرچمداران خود ندارد.

به گزارش GSMArena اخیرا افشاگر معروف و محبوب Digital Chat Station در Weibo گزارشی را منتشر کرده است که بر مبنای آن ظاهرا شیائومی تصمیم دارد تا 12 اولترا را به تراشه ی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس مجهز نماید. با توجه به اینکه نسخه های پلاس تراشه های پرچمدار کوالکوم معمولا در نیمه ی دوم هر سال معرفی می شوند، احتمالا نباید انتظار داشته باشیم که تا پیش از آغاز فصل پاییز، شیائومی از این گوشی هوشمند پرده برداری نماید.

Xiaomi 12 Ultra

شایعات و گمانه زنی ها حاکی از آنند که نسخه ی پلاس پرچمدار کوالکوم به جای پردازنده سامسونگ، بر روی فرآیند 4 نانومتری TSMC تولید خواهد شد.

متاسفانه شیائومی هیچ گونه خبری را در این رابطه تا کنون نه تائید کرده است و نه تکذیب، به این ترتیب امیدواریم که هرچه زودتر بتوانیم اخبار موثقی را در این باره بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی