|

موتورولا

کووید 19 تولید و عرضه نسل جدید پرچمدار کوالکوم را با تاخیر مواجه کرد!

Qualcomm delays Snapdragon 8 Gen 1 Plus launch to H2 2022

در حالی که درانتظار نسل آینده ی اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاسِ کوالکوم هستیم ظاهرا روند تولید و عرضه این پردازنده پیشرفته با تاخیر مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مدتی می شود که مدام اخبار مرتبط با رونمایی و عرضه نسل آینده ی چیپست پرچمدار کوالکوم اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را می شنویم و در انتظار رونمایی آن می باشیم اما به تازگی اخباری منتشر شده است که بر مبنای آن ها به نظر می رسد که روند تولید و عرضه این پردازنده ی پیشرفته با تاخیر مواجه شده است.

براساس گزارشی که Gizmochina به نقل از افشاگر معروف و محبوب DigitalChatStation منتشر کرده است ظاهرا کوالکوم عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را تا نیمه ی دوم سال جاری میلادی به تاخیر خواهد انداخت؛ این در حالی است که پیش از این انتظار می رفت این پردازنده زود تر از این ها به بازار معرفی شود اما ظاهرا شیوع ویروس کرونا در چین همه چیز را به تعویق انداخته است.

اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

در حال حاضر شایعه شده است که کوالکوم این پردازنده ی قدرتمند و پیشرفته را به همراه پرچمدار موتورولا ادج 30 اولترا رونمایی خواهد کرد. DigitalChatStation پیش تر از این ها اعلام کرده بود که دلیل اولین حضور این تراشه در یکی از گوشی های هوشمند Moto، رابطه ی خوبی است که لنوو با سانزنده ی این تراشه دارد.

به هر حال متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه اطلاعات رسمی ای در رابطه با این چیپست در دست نیست اما ما انتظار داریم که اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس نسبت به نسل قبلی خود دارای پردازنده ی گرافیکی قدرتمند تری باشد در حالی که CPU آن احتمالا عملکرد مشابهی را با نسل قبلی خود ارائه خواهد داد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها