|

سامسونگ

گلکسی A53 رونمایی شد؛ میانرده ای قدرتمند با دوربین 108 مگاپیکسلی

Samsung Galaxy M53 goes official: a budget A73 that keeps the 108MP camera

سامسونگ دومین گوشی هوشمند مقرون به صرفه ی خود را رونمایی کرد که به دوربین 108 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی هفته ی گذشته سامسونگ، غول فناوری کره ی جنوبی، از یک عضوِ جدیدِ سر میانرده های خود رونمایی کرد. گلکسی M53 سامسونگ دومین میانرده ی این شرکت می باشد که به دوربین 108 مگلپیکسلی مجهز گردیده است. علاوه بر این گلکسی  M53 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر AMOLED پلاس با نرخ تازه سازی 120 هرتز می باشد. جالب است بدانید که گلکسی M53 بیشتر از آنکه یک نسخه ی مقرون به صرفه تر از گلکسی A53 5G باشد، شبیه به گلکسی A73 است.

Galaxy M53

بر اساس گزارشی که GSMArena منتشر کرده است، آنچه که گلکسی A53 5G را از گلکسی A73 متمایز می کند چیپست آن است. متاسفانه طبق روال معمول سامسونگ هیچ گونه اطلاعاتی را در رابطه با چیپست این گوشی هوشمند منتشر نکرده است اما به احتمال بسیار زیاد این دستگاه به تراشه ی دایمنسیتی 900 مجهز خواهد گردید که برمبنای فناوری 6 نانومتری TSMC ساخته شده است اما CPU و GPU ضعیف تری از چیپست گلکسی A73 یعنی اسنپدراگون 778G دارد.

Samsung-Galaxy-M53

سامسونگ این گوشی هوشمند را در یک پیکربندی حافظه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد که هیچ گونه گزینه ای برای ارتقا رم یا حافظه آن در نظر گرفته نشده است؛ اما از کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند.

برسیم به تنظیمات دوربین گلکسی M53 که سنسور 108 مگاپیکسلی آن حسابی توجه جلب می کند. در کنار این سنسور، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و عمق در نظر گرفته شده است. بر روی پنل جلویی نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد.

Samsung Galaxy M53

این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی تامین می کند درست مانند گلکسی A53 و A73. در ارتباط با سیستم عامل آن نیز باید بگوییم که این گوشی هوشمند اندروید 12 را مبتنی بر One UI4.1  به صورت پیش فرض ارائه می دهد.

Galaxy-M53

از آنجایی که سامسونگ این دستگاه را تقریبا بی سر و صدا رونمایی کرد، ما هنوز از جزئیات مرتبط با قیمت و یا زمان عرضه آن به بازار، اطلاع نداریم و به احتمال بسیار زیاد چند هفته ای طول می کشد تا سامسونگ این اطلاعات را در اختیار ما بگذارد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی