|

شیائومی

رونمایی اعضای جدید ردمی نوت 11 در این ماه قطعی به نظر می رسد؛ مشخصات اولیه

Redmi Note 11T smartphone teased by Xiaomi executive Lu Weibing

در حالیکه هنوز ردمی هیچ گونه خبری در رابطه با تاریخ راه اندازی محصولات جدید خود منتشر نکرده است، ظاهرا طی این ماه رونمایی در پیش خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها برند زیر مجموعه ی غول فناوری چینی، شیائومی، در حال کار بر روی محصولاتی جدید از سری ردمی نوت 11 می باشد که به احتمال بسیار زیاد ردمی نوت 11T و نوت 11T پرو نامگذاری خواهند شد. در حالیکه هنوز این شرکت هیچ گونه خبری را در رابطه با تاریخ راه اندازی این محصولات منتشر نکرده است، به نظر می رسد که که طی این ماه این دو گوشی هوشمند رونمایی خواهند شد.

بر اساس گزارشی که Gizmochina به تازگی منتشر کرده است ظاهرا لو ویبینگ، رئیس شیائومی چین و اینترنشنال همچنین مدیر کل برند ردمی اخیرا توسط حساب کاربری خود در Weibo پوستری را منسوب به این سری از گوشی های هوشمند منتشر کرده است.

با توجه به پوستر منتشر شده، شناسه ای که برای این دستگاه پست شده است عبارت Note 11T Android را فاش می کند که با این اوصاف به احتمال بسیار زیاد این شناسه به گوشی هوشمند آینده ردمی نوت 11T اشاره می کند.

این گزارش همچنین ادعا می کند که محصولات جدید دارای عملکردی در سطح توربو خواهند بود که در کنار چندین فناوری شتاب دهنده عملکرد اولیه ی مرتبط با سری نوت، نهایتا عملکرد این گوشی های هوشمند را در سطح پرچمداران بالا خواهد برد.

ردمی نوت 11T

براساس گزارش هایی که تاکنون منتشر شده اند ما انتظار داریم که ردمی نوت 11T پرو با صفحه نمایش LCD و نرخ تازه سازی 144 هرتز عرضه شود. به احتمال بسیار زیاد در زیر کاپوت نیز از پردازنده ی دایمنسیتی 8000 به عنوان منبع قدرت دهی استفاده خواهند کرد.

پردازنده ی مذکور با استفاده از فرآیند 5 نانومتری TSMC ساخته شده است و دارای چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 می باشد که سرعت کلاک 2.75 گیگاهرتز را ارائه می دهد.

انتظار می رود که ردمی نوت 11T به همراه باتری 4980 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه شود در حالی که نسخه پرو احتمالا ظرفیت باتری 4300 میلی آمپر ساعتی را به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی ارائه خواهد داد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها