|

شیائومی

بالاخره زمان رونمایی ۱۲ اولترا، ابر پرچمدار شیائومی فاش شد

پس از مدت ها انتظار سرانجام تاریخ رونمایی شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد. پرچمدار رده بالای شیائومی در تاریخ بیستم اردیبهشت رونمایی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- غول فناوری چینی در دسامبر 2021 از سری پرچمدارهای خود رونمایی کرد، انتظار می رفت که در این رونمایی شیائومی 12 اولترا، رده بالاترین عضو این خانواده نیز حضور داشته باشد، اما در کمال ناباوری شیائومی از رونمایی نسخه اولترا سری پرچمدار خود امتناع کرد و تا همین چند روز گذشته نیز مشخص نبود که این شرکت چینی چه زمان قصد رونمایی 12 اولترا را خواهد داشت.

به گزارش Gizmochina به تازگی یک پوستر رسمی از شیائومی 12 اولترا منتشر شده است که ادعا می کند این گوشی هوشمند در تاریخ 10 می رونمایی خواهد شد. در پوستر ادعایی که توسط Ben Geskin در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، فقط نام دستگاه، تاریخ عرضه آن و اینکه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1+ قدرت خواهد گرفت، ذکر شده است. هر چند که اطلاعات کاملا قانع کننده به نظر می رسد اما همچنان نمی توان صد در صد به آن اعتماد کرد چراکه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس یک تراشه ی معرفی نشده است بنابراین تصوری آن بر روی پوستر کمی عجیب به نظر می رسد.

IMG_20220409_220826

البته باید این نکته را خاطر نشان کنیم که یک گزارش دیگر که منبع اطلاعاتی خود را موکول شارما معرفی کرده است نیز ادعا می کند شیائومی 12 اولترا در ماه می رونمایی خواهد شد.

از طرفی دیگر گزارش های جدید در رابطه با این گوشی هوشمند حاکی از آنند که شیائومی 12 اولترا به صفحه نمایش 6.73 اینچی E5 AMOLED مجهز خواهد شد که از فناوری LTPO2.0 استفاده می نماید و انتظار می رود که این نمایشگر از رنگ های 10 بیتی پشتیبانی نماید و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه دهد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی