|

سامسونگ

سامسونگ اس 22 اولترا مشکل صفحه نمایش دارد، و سامسونگ آن را انکار نمی کند!

Samsung acknowledges Galaxy S22 Ultra screen flickering issue, fix coming soon

ظاهرا اس 22 اولترا به صورت جهانی دچار اختلال و باگ نرم افزاری شده است، اما سامسونگ تصدیق می کند که به زودی این مشکل رفع خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همان طور که می دانید در تاریخ بیستم بهمن ماه برابر با 9 فوریه سامسونگ رده بالاترین پرچمدار خود را به عنوان محصولی منحصر به فرد که می تواند عدم حضور سری نوت را پوشش دارد، به بازار جهانی معرفی کرد. این گوشی هوشمند در دو مدل با تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 1 و اگزینوس 2200 معرفی شده است، اما نسخه مجهز شده به تراشه کوالکوم هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است و عرضه آن از تاریخ ششم اسفند برابر یا 25 فوریه آغاز خواهد شد.

به گزارش GSMArena ظاهرا برخی از کاربرانِ اس 22 اولترا موفق شده اند که گوشی هوشمند خود را که مجهز به تراشه اگزینوس می باشد دریافت کنند، با این حال طی چند روز گذشته مدام اخبار و گزارش هایی به گوش می رسید که پرچمدارِ غول فناوری کره ای مشکل نمایشگر دارد و در برخی از حالت ها نمایشگر دچار یک باگ می شود و یک خط پیکسلی پهن به روی صفحه نمایش ظاهر می شود. متاسفانه ظاهرا این مشکل سراسری می باشد و تقریبا اکثر کاربران با این مشکل مواجه شده اند.

Samsung-S22-Ultra

سامسونگ تائید کرده است که این مشکل درواقع یک باگ نرم افزاری می باشد و به زودی بر طرف خواهد شد. در رابطه با چگونگی ایجاد این مشکل سامسونگ توضیح داده است که، این مشکل زمانی رخ می دهد که شما رزولوشن را بر روی WQHD  تنظیم می کنید و حالت صفحه نمایش را نیز بر روی طبیعی قرار می دهید. هنگامی که این گزینه ها فعال باشند شما شاهد بروز نوار پیکسلی می شوید.

خوشبختانه سامسونگ در ادامه تائید می کند که اصلاحیه انجام گرفته است و به زودی به مرحله ی اجرا در خواهد آمد و این مشکل را بر طرف می نمایند. بنابراین بهتر است که تا آن زمان از تنظیمات فوق خودداری کنید.

S-22-Ultra

باید امیدوار باشیم که سامسونگ هرچه سریع تر راه حلی برای این مشکل ارائه دهد وگرنه مطمئنا با استقبال خوبی رو به رو نخواهد شد تا همین جا هم با توجه به قیمت بسیار بالایی که این دستگاه دارد بروز چنین مشکلی کمی ناامید کننده به نظر می رسد.

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها