|

شیائومی

شیائومی 12 اولترا با لنز فوتو پریسکوپ 5 برابری!

Xiaomi 12 Ultra to feature a 5x periscope telephoto lens

یکی از دوربین‌های چهارگانه‌ی شیائومی 12 اولترا، از لنز تله فوتو پریسکوپ، با بزرگ‌نمایی ۵ برابری، برخوردار خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درحالیکه بی صبرانه در انتظار رونمایی شیائومی از آخرین و رده بالاترین عضو سری پرچمدار جدیدش هستیم، اخبار و افشاگری های متعددی از این گوشی هوشمند به گوش می رسد.اخیرا گزارشی منتشر شد مبنی براینکه 12 اولترا در بخش تنظیمات دوربین نسبت به نسل گذشته خود، ارتقا پیدا نخواهد کرد؛ با این وجود به گزارش Gizmochina  طی روز گذشته  همان افشاگر یعنی DigitalChatStation محبوب که سابقه ی بسیار خوبی در افشاگری دارد، پیش بینی کرده است که یکی از دوربین‌های چهارگانه‌ی این گوشی هوشمند از لنز پریسکوپ با بزرگ‌نمایی ۵ برابری برخوردار خواهد بود. اگر این خبر حقیقت داشته باشد شیائومی 12 اولترا جزو اولین گوشی‌های موجود در بازار با بهره مندی از این فناوری خواهد بود.

Xiaomi 12 Ultra

همان طور که در اخبار گذشته نیز اشاره کرده ایم، این گوشی هوشمند به همراه تنظیمات دوربین چهار گانه بر روی پنل پشتی خود به بازار عرضه خواهد شد که بر اساس رندرهای فاش شده جزیره ی دوربین آن طراحی بسیار متفاوت از نسل قبلی را برگزیده است و سنسور ها درون یک محفظه ی دایره ای شکل قرار گرفته اند. تغییر در طراحی پنل پشتی به این معنا است که نسل جدید از صفحه نمایش ثانویه پشتیبانی نخواهد کرد.

Xiaomi 1-1 Ultra

نهایتا در ارتباط با زمان عرضه این گوشی هوشمند باید بگوییم که تا به این لحظه شیائومی هیچ گونه خبر رسمی در ارتبط با تاریخ رونمایی شیائومی 12 اولترا فاش نکرده است اما گمانه زنی ها بر آن است که سرانجام پس از جشنواره ی بهاره ی چین، شیائومی از آخرین عضو، سری 12 خود رونمایی خواهد کرد.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی