|

شیائومی

(عکس) طراحی جدید پنل پشتی شیائومی 12Ultra فاش شد

Xiaomi 12 Ultra rear panel design revealed

به تازگی یک افشاگر تصاویری از پنل پشتی شیائومی 12Ultra منتشر کرده است, جزیره ی دوربین منحصر به فرد چیزی است که با آن رو به رو می شویم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیائومی Mi11 Ultra با یک طراحی کاملا نامتعارف اما زیبا از ماژول دوربین همراه است که تمام عرض پنل پشتی را پوشش میدهد و یک صفحه نمایش کوچک در کنار دوربین قرار گرفته است که آن را منحصر به فرد می کند. حالا جانشین Mi11 Ultra , باز هم طراحی نامتعارف و منحصر به خود را خواهد داشت.

Xiaomi-Mi11-Ultra

به گزارش GSMArena و به نقل از افشاگر معروف LetsGoDigital , شیائومی 12Ultra نیز در پنل پشتی خود تنظیمات دوربین غیر معمولی را به همراه خواهد داشت. یک جزیره ی دوربین دایره ای شکل چیزی است کا ما با آن رو به رو هستیم. این طور که به نظر می رسد سنسور دوربین اصلی در مرکز دایره قرار دارد و سمت چپ آن نیز سنسور فوق عریض قرار گرفته است, در قسمت پایینی جزیره نیز سنسور پریسکوپ تله فوتو تعبیه شده است همچنین یک دوربین چهارم در بالای دایره وجود دارد که مشخص نیست دقیقا چه ویژگی دارد اما ما حدس میزنیم که احتمالا یک سنسور ToF یا یک تله فوتو کوتاهتر در محدوده 2x-3x باشد. بقیه برش هایی که در ماژول دوربین مشاهده می کنید مربوط به فلش LED ,سنسور نور و PDAF می باشند.

Xiaomi-12Ultra

متاسفانه از ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند اطلاعی نداریم اما امیدواریم که در روز های پیش رو بتوانیم اطلاعات بیشتری را درباره شیائومی 12Ultra بدست بیاوریم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها