|

شیائومی

سری پرچمدار شیائومی چه زمانی به بازار عرضه می شود؟

You might have to wait a while for Xiaomi 12 to come to global markets

به نظر می رسد که ورود سری شیائومی 12 به بازار جهانی در مقایسه با سری Mi11 سال گذشته کمی طول خواهد کشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیائومی در اواخر ماه گذشته از سری پرچمدار خود، شیائومی 12 به عنوان یکی از اولین خانواده هایی که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز گردیده، در چین، رونمایی کرد. متاسفانه در آن زمان شیائومی هیچ اطلاعی از زمان عرضه این سری به بازار جهانی منتشر نکرد.

به تازگی بر اساس گزارشی که AndroidAuthority به نقل از افشاگر معروف Mukul Sharma منتشر کرده است سری 12 شیائومی پایان فوریه یا اوایل مارس به بازار جهانی عرضه خواهد شد، همچنین این افشاگر اضافه می کند که عرضه این سری به بازار هند نیز احتمالا در همان بازه زمانی خواهد بود.

در مقایسه با نسل گذشته پرچمداران شیائومی، Mi 11 ، ورود سری 12 به بازار جهانی در اواخر فوریه یا اوایل مارس به معنای تاخیر در عرضه می باشد. Mi 11 شیائومی در اواخر دسامبر 2020 در چین عرضه شد و سپس در 8 فوریه 2021 در بازار جهانی حضور پیدا کرد.

در هر صورت هنوز هم شیائومی تائیدیه ی رسمی در خصوص زمان عرضه ی این سری به خارج از بازار چین منتشر نکرده است. از طرف دیگر انتظار می رود که سرانجام شیائومی آخرین عضو این خانواده، شیائومی 12 اولترا، را نیز پس از جشنواره بهاره چین، در اواسط یا اواخر فوریه رونمایی کند.

Xiaomi-12-and-12-Pro

سری شیائومی 12 از چهار عضو، شیائومی 12 استاندارد، 12 ایکس، 12 پرو و 12 اولترا تشکیل شده است که البته هنوز رده بالاترین عضو آن یعنی شیائومی 12 اولترا به طور رسمی رونمایی نشده است؛ به این ترتیب فعلا عنوان پرچمدارِ پرچمداران شیائومی به شیائومی 12 پرو تعلق دارد که دارای صفحه نمایش +QHD ، شارژ سریع 120 وات و تنظیمات دوربین عقب قوی می باشد.

مدل های استاندارد و پرو شیائومی 12 قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 تامین می کنند در حالیکه دیگر عضو این خانواده یعنی 12 ایکس به اسنپدراگون 870 مجهز شده است.

در حال حاظر این گوشی های هوشمند در بازار چین به ترتیب با قیمت های 3199 یوان (502 دلار)، 3699 یوان (581 دلار) و 4699 یوان (738 دلار) به فروش می رسند اما ما انتظار داریم که درهنگام عرضه ی جهانی شاهد افزایش قیمت قابل توجه آن ها باشیم.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها