|

شیائومی

شیائومی میکس فولد 2 به همراه صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی بالا

Xiaomi Mix Fold 2 will have high-refresh inner display

شیائومی برای دستیابی به سهم بیشتری از بازار گوشی های هوشمند تاشو، در تلاش است تا نسل آینده گوشی های سری میکس فولد 2 خود را ارتقا بخشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روز ها یکی از محبوب ترین محصولات بازار گوشی های هوشمند، به خط تولید گوشی های هوشمد تاشو تعلق دارد و تمامی شرکت های سازنده گوشی های هوشمند تلاش می کنند تا به نوعی جایگاه خود را در این بازار تثبیت کنند، البته به جز اپل که به نظر می رسد هنوز تصمیم ندارد به این میدان رقابت وارد شود.

شیائومی یکی از اولین شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند تاشو می باشد، که حالا سعی دارد نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود را ارتقا دهد تا بتواند سهم بیشتری از بازار را در دست بگیرد و به رقابت با سامسونگ بپردازد؛ در همین راستا، با اتکا به گزارش GSMArena و به نقل از افشاگر معروف DigitalChatStation ، به نظر می رسد شیائومی تصمیم گرفته است نمایشگر های نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود، میکس فولد 2، را نسبت به نسل گذشته به طرز چشمگیری ارتقا بخشد.

iaomi Mix Fold 2

میکس فولد 2 ،از لحاظ طراحی شبیه به مجیک وی می باشد که آنر، اخیرا به بازار معرفی نموده است، برای صفحه نمایش داخلی پنلی با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد.

در نهایت ویژگی دیگری که احتمالا پیش از این هم خودتان حدس زده بودید؛ شیائومی، استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکوم را به عنوان منبع قدرت این گوشی هوشمند، در نظر گرفته است.

ما انتظار داریم که در سه ماهه ی اول سال جاری، شیائومی پرچمدار تاشو آینده خود را، به همراه صفحه نمایش شیشه ای فوق نازک ساخت شرکت سامسونگ دیسپلی، به بازار معرفی نماید.

Mi-Mix-Fold

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها