|

شیائومی

K50 گیمینگ احتمالا جلوتر از دیگر اعضای سری خود به بازار قدم می گذارد

Redmi K50 Gaming Edition may be the first to launch from its lineup

احتمالا ردمی K50 گیمینگ اولین عضوی از خانواده خود خواهد بود که به همراه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به بازار معرفی می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ردمی ماه آینده رسما از سری پرچمدار K50 خود رونمایی خواهد کرد. امروز سایت خبری Gizmochina گزارشی را به نقل از افشاگر محبوب و معروف DigitalChatStation منتشر کرد که از عرضه اولین عضو سری K50 شیائومی خبر می دهد. ظاهرا اولین گوشی هوشمندی که از این سری رونمایی خواهد شد مدل گیمینگِ K50 خواهد بود.

به علاوه همین افشاگر چندی پیش طی یک پست در Weibo گزارش داد که نسل آینده گوشی های هوشمند گیمینگ ردمی، به تراشه پرچمدار کوالکوم، اسنپدراگون 8 نسل 1، مجهز خواهد شد. جدای از این می دانید که به تازگی این گوشی هوشمند در بنچ مارک گیگ بنچ نیز ظاهر شده است و توانسته عملکرد خوبی را از خود به جا بگذارد.

Redmi-K50

از جمله ی دیگر مشخصات حائز اهمیت این گوشی هوشمند که تا به الان فاش شده است می توان به سیستم اتلاف حرارت عالی آن اشاره کرد که برای پایین نگه داشتن دما در طول بازی های فشره، بهبود پیدا کرده است.

این افشاگر در ادامه، به اعضای دیگر این سری اشاره می کند، که کمی پس از نسخه گیمینگ هم خانواده خود، به همراه تراشه های دایمنسیتی 9000 و دایمنسیتی 8000 به بازار راه پیدا خواهند کرد، البته این احتمال وجود دارد که اعضای دیگر، نسبت به نسخه گیمینگ از قیمت بالاتری برخوردار باشند.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها