|

شیائومی

طراحی تنظیمات دوربین ردمی K50 پرو فاش شد

Leaked Redmi K50 Pro case reveals camera redesign

در حالی که بی صبرانه چشم به راه هستیم، اخیرا تصاویری از قاب یک گوشی هوشمند که ظاهرا به ردمی K50 پرو تعلق دارد به صورت آنلاین منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از جمله ی گوشی های هوشمندی که بی صبرانه در انتظار رونمایی آن ها هستیم سری K50 ردمی می باشد. ما انتظار داریم که طی ماه فوریه، ردمی از سری پرچمدار آینه خود با حداقل چهار دستگاه رونمایی کند که یکی از آنها نسل آینده گوشی های هوشمند گیمینگ ردمی می باشد.

اخیرا تصاویری از قاب یک گوشی هوشمند که ظاهرا به ردمی K50 پرو تعلق دارد به صورت آنلاین منتشر شده است که طراحی تازه ای از تنظیمات دوربین  اصلی را به نمایش می گذارد.

براساس گزارشی که GSMArena منتشرکرده است بالافاصله پس از فاش شدن این تصاویر، رندرهایی احتمالی از این گوشی هوشمند توسط وب سایتی به نام Xiaomiui منتشر شد. این طور که به نظر می رسد این دستگاه شباهت زیادی به شیائومی Civi دارد اما باید اعتراف کرد که چیدمان ماژول های دوربین سه گانه به صورت مثلثی، پیش از این توسط سری X60 ویوو به نمایش درآمده بود.

Redmi-K 50 pro

این طور که از تصاویر بر می آید، حسگر اثر انگشت ردمی K50 بر روی لبه ی جانبی آن قرار خواهد گرفت، اما با این حال لزوما به این معنا نیست که پنل صفحه نمایش نسل جدید ردمی، LCD خواهد بود چراکه شیائومی به دلیل استفاده ار نمایشگر های AMOLED و قرار دادن اسکنر اثر انگشت در کناره ها مشهور است، درست مانند آنچه در سری ردمی K40 شاهدش بودیم.

Redmi K 50 pro

شایعات حاکی از آنند که این دستگاه از صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز برخوردار خواهد بود.

تصاویر فاش شده همچنین یک بریدگی را در بالا نشان می دهند که احتمالا برای حذف نویز میکروفون طراحی شده است و اما در پایین کیس هیچ بریدگی برای جک صوتی 3.5 میلی متری وجود ندارد بلکه بریدگی های موجود به پورت USB-C، میکروفون اصلی و بلندگو تعلق دارند.

Redmi-K 50-pro

از جمله ویژگی های تایید شده ای که ما از این گوشی هوشمند در دست داریم می توان به باتری4700 میلی آمپر ساعتی آن که از شارژ سری 120 وات پشتیبانی می کند اشاره نمود این باتری می تواند دستگاه را در عرض 17 دقیقه به طور کامل شارژ نماید.

ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند به همراه جدیدترین سیستم عامل اندروید و با رابط کاربری سفارشی MIUI 13 که به تازگی معرفی شده است، رونمایی شود.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی