|

تویوتا

پرچمدار جدید پیکاپ ها، تویوتا تندرا کپستون 2022

2022 Toyota Tundra Capstone Is the Pickup's New Flagship

نسل جدید تندرا ی تویوتا، کپستون 2022، با موتور توئین توربو iForce Max تبدیل به پرچمدار جدید دنیای پیکاپ ها شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به گزارش CarAndDrivers پیکاپ جدید تویوتا از چندین ویژگی و فناوری جدید بهره می برد که باعث می شود به آن لقب پرچمدار جدید پیکاپ ها را بدهیم. پیکاپ جدید تویوتا که در بهار امسال به بازار وارد خواهد شد بالاتر از مدل های پلتیوم و 1794 قرار خواهد گرفت.

درست مانند آفرود TRD Pro، کپستون نیز تنها در یک مدل عرضه خواهد شد مدلی که قلب تپنده ی آن موتور هیبریدی 3.4 لیتری iForce Max توئین توربو شارژ 6 سیلندر با 437 اسب بخار قدرت و 583 پوند فوت گشتاور می باشد به علاوه این خودرو دارای یک ژنراتور موتور منحصر به فرد در محفظه، بین موتور و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک می باشد که برای ارائه حداکثر عملکرد و بازدهی طراحی شده است.

تویوتا ادعا کرده است که پیکاپ جدید می تواند تا حداکثر 1485 پوند بار را حمل و 10340 پوند بار را یدک بکشد.

2022-toyota-tundra-capstone-101-1641831091

پرچمدار جدید توندرا در عین حال که قدرتمند است زیبا نیز می باشد. به لطف رینگ های استاندارد 22 اینچی کرومی، مطمئنا توجه هر کسی به سمت بزرگترین چرخ هایی که تاکنون در سری تاندرا ارائه شده است، جذب می شود. زیبایی و چشم نوازی این خودرو زمانی بیشتر می شود که به داخل کابین آن نگاه می کنید. صندلی های بزرگ و راحت با روکش چرمی که ترکیبی از رنگ سفید و مشکی را ارائه می دهند حس لذت سواری را برای شما بیشتر می کند؛ اما این همه چیز نیست. کنسول وسط  و بالای داشبورد سمت کمک راننده با چوب گردو امریکایی تیره به شدت خودنمایی میکند، روی خط تیره چوب داشبورد نیز نام کپستون به زیبایی جا گرفته است که با باز شدن در ها روشن می شود.

2022-toyota-tundra-capstone-102-1641831087

کپستون تنها کلاس تویوتا توندرا می باشد که برای کاهش صدای داخل کابین از شیشه های آکوستیک استفاده نموده است.  بر بالای سر سرنشینان نیز سانروف پانوراما قرار گرفته است. شاید جالب ترین ویژگی این خودرو فرمان گرم شونده با روکش چرمی آن باشد. در کنار فرمان نیز (در وسط پنل جلو) یک صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای 14 اینچی قرار گرفته است که سیستم صوتی کپستون را کنترل می کند و از اپل کار پلی و اندروید آتو نیز پشتیبانی می نماید علاوه بر این ها همان طور که از یک خودروی نسل جدید انتظار می رود از امکانات تکنولوژی نسبتا بالایی برخوردا است.

تویوتا در تکمیل سیستم تعلیق عقب چند پیوندی جدید توندرا، سیستم تعلیق متغیر تطبیقی (AVS) و سیستم تعلیق بادی کنترل ارتفاع عقب را ارائه می دهد.

تا به این لحظه هنوز تویوتا قیمت توندرا کپستون را به اشتراک نگذاشته است اما با توجه به اینکه تقریبا همه ی ویژگی های کامیون را ارائه می دهد، انتظار می رود که حدود 60000 دلار قیمت گذاری شود.

تصاویر Toyota Tundra Capstone : 

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها