|

فلکس کمپ

(عکس) تریلر کمپینگ آفرود FlexCamp ،آماده برای زمستان

FlexCamp Off-Road, Winter-Ready Camping Trailer Looks Promising

تریلر کمپینگ آفرود FlexCamp هنوز در حال توسعه است اما قطعاً سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص خواهد داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر به دنبال یک تریلر کمپینگ فشرده و آماده برای آفرود هستید FlexCamp یک انتخاب بسیار عالی است. هرچند که این تریلر چهار فصل جذاب هنوز دردسترس نیست با این وجود بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد.

ابتدا در سال 2019 ،FlexCamp به عنوان یک ایده و یک کانسپت معرفی شد، اما این شرکت به ما امیدواری داد که در سال 2022 شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود؛ با این وجود این طور که به نظر میرسد یک اتفاق ناگوار در تیم تحقیق و توسعه ICC Offroad رخ داد که در نتیجه سازنده آلمانی این تریلر مجبور شد زمان توسعه را افزایش دهد و نهایتا زمان عرضه را به آینده دورتر موکول کند.

ICC-Anhaenger-Wald-Anfahrt-Tag-1030x579

این تریلر سبک وزن و بسیارکوچک در حقیقت برای خودروهای SUV طراحی شده است اما این شرکت همچنین آن را به عنوان یک کمپر مناسب برای کامیون های 4x4 یا 6x6 نیز تعریف می کند. به علاوه این امکان وجود دارد که آن را مستقیما بر روی شاسی کامیون سوار کرد.

شاید جالب ترین ویژگی FlexCamp امکان گسترش دو طرفه آن باشد. بله کاملا درست متوجه شدید، امکان گسترش دو طرفه. بعد از پارک کردن، دیوار های آن بیرون می زند و سقف نیز بلند می شود در نتیجه فضای قابل توجهی در داخل کمپر نمایان می شود. ارتفاع FlexCamp از 200 تا 304 سانتی متر و عرض کلی آن از 204 تا 334 سانتی منتر افزایش می یابد.

ICC-Anhaenger-Geparkt-Abend-1030x579

این تریلر فضای کافی برای استراحت 3 بزرگسال به صورت خوابیده و 4 بزرگسال به صورت نشسته را در اختیار دارد؛ به علاوه در داخل FlexCamp یک توالت، یک آشپزخانه کامل و چندین فضای ذخیره سازی، همراه با فضایی برای ذخیره آب شیرین و فاضلاب تعبیه شده است.

ICC-Anhaenger-Grundriss-1030x670

شرکت آلمانی سازنده، هنوز قیمتی را برای این محصول آینده فاش نکرده است اما ما امیدواریم که تا زمان رونمایی آن، اطلاعات بیشتری را بدست بیاوریم. با توجه به ماهیت جمع و جور آن، ما فکر می کنیم که این تریلر بازار خوبی را در سطح جهان خواهد داشت.

تصاویر طراحی FlexCamp :

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها