|

شیائومی

ردمی K50 گیمینگ با اسنپدراگون 8 نسل 1 و شارژ 120 واتی!!!

Redmi K50 with Snapdragon 8 Gen1

بار دیگر اخبار نسل آینده گوشی های گیمینگ شدت می گیرد؛ حضور اسنپدراگون 8 نسل 1 به نظر قطعی می آید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی هفته های گذشته ردمی رسما تائید کرد که سری K50 خود را طی ماه آینده در چین عرضه خواهد کرد، با این حال حضور اعضای این سری پرچمدار، بویژه نسخه گیمینگ آن، در فهرست گواهی نامه ها و بنچ مارک ها خالی از اهمیت نیست.

ردمی K50 گیمینگ قبل از هر پایگاه دیگری در فهرست گواهی الکتریکی 3C چین دیده شد و این گواهی تائید می کند که نسل آینده گوشی های هوشمند گیمینگ ردمی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. اما مطابق معمول این تنها ویژگی است که 3C فاش می کند.

Redmi K50 Gaiming

البته جای نگرانی نیست چون پس از آن K50 گیمینگ در لیست گیگ بنچ مشاهده شد. اطلاعات منتشر شده توسط این بنچ مارک به ما نشان می دهد که این گوشی هوشمند توانسته است در آزمون تک هسته ای امتیاز 1226 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 3726 را کسب نماید؛ با توجه به امتیاز های ثبت شده ظاهرا قرار است که شاهد قدرت نمایی اسنپدارگون 8 نسل 1 بر روی این گوشی هوشمند باشیم. از طرف دیگر اطلاعات ثبت شده در فهرست یک پردازنده هشت هسته ای با پیکربندی 4+3+1 را نشان می دهد که مجدد می توان نتیجه گرفت پردازنده ی مورد بحث، اسنپدراگون 8 نسل 1 می باشد.

Redmi K50 Gaiming-GeekBench

از دیگر اطلاعاتی که گیگ بنچ منتشر کرده است می توان به 12 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 12 آن اشاره نمود.

علاوه بر تمام این ها خود ردمی نیز تائید کرده است که یکی از دستگاه های ردمی K50 از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی خواهد کرد همچنین به سیستم خنک کننده دو گانه VC مجهز خواهد شد تا بتواند عملکرد خوبی را به هنگام فعالیت های سنگین از خود نشان بدهد.

K50 Gaiming-Redmi

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها