|

تویوتا

تویوتا کرولا 2021 محبوب تر از همیشه در لیست بهترین ها

Toyota Corolla 2021 on top of best sellers

نسل یازدهم تویوتا کرولا در لیست پرفروش ترین خودرو های سدان سال 2021 قرار دارد. خودرویی زیبا, کارآمد و اقتصادی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تویوتا برای اولین بار در سال 1966 اولین نسل کرولا را به بازار معرفی کرد , و هنوز بعد از گذشت 55 سال این خودرو در سطح دنیا می درخشد. نسل یازدهم تویوتا کرولا در سال 2021 توانست لقب یکی از پرفروش ترین خودروهای سدان در جهان را با افتخار بدست بیاورد.

کرولا نسل جدید را در نه تیپ متفاوت به بازار معرفی کرد که تفاوت آنها در گنجایش موتور, نوع سوخت, کلاس بدنه, تجهیزات اضافه و رخ ماشین است و البته که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارد. از طرف دیگر باید یادآوری کنیم که که یکی از این نه تیپ , نوع هیبریدی یا به زبان عامیانه خودرو سبز است که نسل قبلی آن توانست در سال گذشته لقب بهترین خودروی سبز جهان را به خود اختصاص دهد.

4

تویوتا کرولا 2021 رسما یک خودروی جمع و جور با عملکرد بالا است و ترکیبی عالی از کیفیت و ارزش را در سطح کلاس خود ارائه می دهد.

از نقاط قوت کرولا می توان به سیستم اطلاعات سرگرمی بصری, سواری نرم و راحت و امتیاز mpg (اندازه گیری مسافتی که یک وسیله نقلیه می تواند با استفاده از تنها یک گالن سوخت بر حسب مایل طی کند) آن اشاره کرد. علاوه بر این ها تویوتا کرولا 2021 به صورت استاندارد و پیش فرض به مجموعه ویژگی های ایمنی پیشرفته تویوتا به نام Safety Sense مجهز شده است.

برای نسل یازدهم کرولا, تویوتا دو ویژگی اندروید اوتو و استاپ موتور کم مصرف را نیز اضافه کرده است, البته می توان به صورت دستی استاپ موتور را خاموش کرد.

2

قلبت تپنده ی سدان کورولا یک موتور 1.8 لیتری  است که 139 اسب بخار قدرت و 126 پوند فوت گشتاور تولید می کند و باید اعتراف کرد که در نوع خود خوب ظاهر شده است. البته باید در نظر داشته باشید که تویوتا دو گزینه موتور چهار سیلندر را برای کرولا ارائه می دهد, یکی موتور 1.8 لیتری که به صورت استاندارد بر روی سدان نصب شده است و دیگری موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری که 169 اسب بخار قدرت و 151 پوند فوت گشتاور تولید می کند و در مدل های اسپورت تر SE و XSE عرضه می شود.

دیفرانسیل جلو خودرو نیز به صورت استاندارد عرضه می شود و می توان آن را با گیربکس دستی و سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت خریداری کرد, در کل تویوتا کرولا سواری راحت و بی دردسری را برای شما به ارمغان می آورد, هندلینگ متعادل با ترمزهای قوی و فرمان سبک رانندگی را برای شما لذت بخش خواهند کرد.

تصاویر Toyota Corolla 2021 :

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی