|

تویوتا

تصاویر شگفت انگیز از شبگرد 2022؛ نسل جدید تویوتا آوالون

Toyota Avalon Nightshade Edition Debuts For 2022

پیش از اینکه تویوتا عرضه آوالون را در امریکا متوقف کند از سری 2022 آن با نام شبگرد رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- براساس گزراشی که Motor1 منتشر کرده است, تویوتا قصد دارد که تولید تویوتا آوالون را در امریکا متوقف کند, اما پیش از این اتفاق ابر خودروساز ژاپنی آخرین مدل آوالون را با نام شبگرد ادیشن  (Nightshade Edition) برای سال 2022 معرفی کرد.

سدان جدید تویوتا استفاده از ترکیب رنگی مشکی را برای چشم نوازتر کردن طراحی خودرو فراموش نکرده است, در پوش آینه ها, اسپویلر عقب, دستگیره ها, باله بادگیر پشتی و نام تویوتا همگی از رنگ مشکی استفاده کرده اند.

شبگرد تویوتا دارای سیستم صوتی هشت بلندگوی معروف تویوتا می باشد که شامل یک صفحه نمایش لمسی 9 اینچی می شود. البته تویوتا سیستم صوتی JBL ممتاز 1200 واتی با 14 بلندگو را به عنوان سیستم استاندارد برای تریم های لیمیتد و تورینگ در نظر گرفته است اما برای بقیه ی مدل ها این سیستم گزینه ی انتخابی می باشد.

2022-toyota-avalon (1)

تویوتا آوالون جدید نسبت به نسل قبلی کمی افزایش قیمت داشته است که این تفاوت قیمت بیشتر به خاطر بهبود های ایمنی شبگرد لحاظ شده است. تویوتا به طور کل سیستم ایمنی تمام خودروهای جدید خود را به استاندارد +2.5 ارتقا داده است, که شامل نور بالای خودکار , هشدار خروج از خط, کمک کننده هشدار ها و علام جاده و یکسری موارد دیگر از این دست می باشد. همچنین باید اشاره کرد که تویوتا در حال استاندارد سازی  Rear Seat Reminder می باشد که صندلی عقب را برای سرنشینان کنترل می کند.

تویوتا آوالون 2022 اکنون در نمایشگاه ها به فروش می رسد و پس از آن نیز فروش آن در بازار امریکا متوقف خواهد شد اما خوشبختانه همچنان شبگرد زیبا و قدرتمند تویوتا در بازار های دیگری مانند چین به حیات خود ادامه خواهد داد.

تصاویر Toyota Avalon 2022 :

 

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها