|

تویوتا

تویوتا پریوس در حال برنامه ریزی برای نسل پنجم

Toyota Prius Is Sticking Around With Plans For Fifth Gen

به نظر میرسد که تویوتا پریوس در حال کار روی نسل پنجم خودروهای خود می باشد تا دوباره بتواند عنوان پیشتاز خودروهای هیبریدی را به دست بیاورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تویوتا پریوس زمانی نماد خودروهای دوست دار طبیعت و به اصطلاح سبز بود, اما طی چند سال گذشته در بازار خودروهای برقی  اتفاقات زیادی رخ داده است و خیلی چیز ها تغییر کرده. اما حالا به گزارش Motor1 و به نقل از AutoCar این شرکت خودروسازی اکنون روی نسل پنجم خودروهای هیبریدی خود کار می کند.

آندره آ کارلوچی, معاون مدیریت محصول و بازاریابی تویوتا در اروپا, در ارتباط با آینده ی پریوس به گزارشگر Auto Car  گفت که تویوتا در حقیقت در تلاش است تا نقش خود را حفظ کند و مطمئن شود که همیشه در این نوع فناوری پیشتاز خواهد بود.

2021-toyota-prius-2020-edition

براساس یک گزارش که به تازگی توسط Best car در ژاپن منتشر شده است, به احتمال زیاد پریوس جدید در دسامبر سال آینده رونمایی خواهد شد. نسل پنجم پریوس ظاهرا از تکامل پیشرانه هیبریدی فعلی استفاده خواهد کرد و همچنان یک نوع هیبریدی پلاگین نیز در دسترس خواهد داشت.

همچنین اخیرا شایعاتی به گوش می رسند مبنی بر اینکه در سال 2025 پریوس, از موتور احتراق داخلی هیدروژن سوز تویوتا, بهره خواهد برد. اگرچه ایستگاه های سوختگیری هیدروژن هنوز نادر هستند, بنابراین مشخص نیست که این شرکت قصد دارد این نوع از خودروی خود را در بازار کدام کشور ها به فروش بگذارد.

2021-toyota-prius-2020-edition2

تویوتا در سالن خودرو توکیو 2020 استایل وحشی پریوس Ambient RD را به نمایش گذاشت, با این حال هنوز مشخص نیست که هدف تویوتا از این عمل صرفا به نمایش گذاشتن استایل خودرو های پریوس بود یا پیش نمایشی از آنچه این شرکت خودروسازی برای نسل بعدی پریوس در نظر گرفته است.

لازم به یاداوری است که تویوتا, نسخه 2021 پریوس خود را با نام تعجب برانگیز 2020 در بیستمین سالگرد عرضه این مدل در امریکا رونمایی کرد. این خودرو داری رینگ های 17 اینچی مشکی پنج پره, اسپویلر پشتی همرنگ با بدنه, کابین هایی با رنگ تیره و روکش دودی برای دریچه های HVAC می باشد.

تصاویر Toyota Prius 2020

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی