|

پورشه

(عکس) جشن هفتاد سالگی پورشه و معرفی 911GT3

Porsche Marks 70 Years In Australia WIth Special 911 GT3

پورشه در هفتادمین سال حضور خود در استرالیا از خودرویی منحصر به فرد با نشان پرچم استرالیا رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پورشه هفتادمین سال تاسیس خود را در استرالیا جشن گرفت و به همین مناسبت این برند آلمانی, یک پورشه  911GT3 منحصرا طراحی شده را رونمایی کرد. این اولین باری است که این شرکت قدرتمند خودروسازی, یک نسخه ویژه را برای بازار استرالیا تولید می کند.

Porsche - GT3-4

چرخ های خودرو منحصر به فرد پورشه با رنگ نقره ای تیره,  دارای رینگ هایی می باشند که به رنگ Fish Silver Grey Metallic  آغشته شده اند, رنگ بسیار خاصی که پیش تر هم شاهد استفاده پورشه از آن در خودروهای دیگر بودیم, رنگی میانه نقره ای و آبی که درخشش بسیار زیبایی دارد. این رنگ در حقیقت رنگ یکی از دو دستگاه اول پورشه 356 می باشد که در سال 1951 به استرالیا وارد شده است.

Fish Silver Grey-356

در داخل کابین نیز صندلی ها به رنگ چرم آبی گرافیتی هستند که با پارچه های مدرسکا زینت داده شده اند. به علاوه از رنگ Fish Silver Grey Metallic  در طراحی داخلی خودرو مانند داشبورد و کنسول میانی نیز استفاده شده است.

یکی دیگر از موارد جالب طراحی این خودرو هک شدن عبارت 70 Years Porsche Australia Edition و پرچم استرالیا بر روی ستون B یا همان ستون میانی می باشد.

Porsche - GT3-2

و البته همان طور که انتظار میرفت پورشه ی  انحصاری استرالیایی ارزان نمی باشد, در حالی که فقط 25 نسخه از آن تولید شده است با قیمت سنگین 494,300 AUD به فروش می رسد, اما شکی نیست که این خودرو حسابی طرفداران استرالیایی پورشه را هیجان زده کرده است.

تصاویر پورشه 911GT3 :

برای اطلاع از به روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها