|

با خودروی فوق العاده خفن پورشه 911 2022 آشنا شوید! | ویدیو

پورشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲ معرفی شد

لینک کوتاه کپی شد

به تازگی کمپانی  پورشه  سری جدیدی از مدل  ۹۱۱  را معرفی کرده است که  پورشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲  نام دارد و از نظر قدرتی بالاتر از  کررا S  قرار می گیرد.

فهرست مطالب

  • مشخصات فنی پورشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲
  • قیمت پورشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲
  • تغییرات ظاهری و فنی دیگر

حالا یک انتخاب جدید به سری ۹۱۱ اضافه شده است که مشتریان آن می توانند از اوایل سال آینده آن را سفارش دهند. پورشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲ بین نسخه های کررا S و توربو قرار می گیرد. یعنی از نسخه S قدرت بیش تری دارد و به روزرسانی هایی در بحث قوای فنی دارد.

Porsche-911_Carrera_GTS-2022-3-900x506

مشخصات فنی پورشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲

۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲ به پیشرانه ۳ لیتر توربوشارژ ۶ سیلندر خطی مجهز می شود که توان تولید حداکثر قدرت ۴۷۳ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۵۶۹ نیوتن متر را دارد و این یعنی در این خودرو به میزان ۳۰ اسب بخار قدرت بیش تری نسبت به کررا S داریم و نسبت به ۹۱۱ GTS قبلی ۲۳ اسب بخار ارتقای قدرت را داریم. انتقال قدرت در این خودرو از طریق جعبه دنده دو کلاچه اتوماتیک پورشه موسوم به PDK انجام می شود و یا می توان جعبه دنده ۷ سرعته دستی را برای آن سفارش داد. پورشه ۹۱۱ کررا GTS در نسخه های دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک عرضه می شود و نسخه های کوپه و کبریولت برای این خودرو قابل سفارش هستند. البته نسخه تارگا ۴ GTS تنها در نسخه تمام چرخ محرک قابل سفارش است. پورشه ادعا می کند کررا ۴ GTS در ۳٫۱ ثانیه شتاب گیری صفر تا صد را (در نسخه اتوماتیک) انجام می دهد.

Porsche-911_Carrera_GTS-2022-4-900x506

قیمت پورشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲

جدول قیمت گذاری نسخه های مختلف پورشه ۹۱۱ کررا GTS به ترتیب زیر است:

– پورشه ۹۱۱ کررا GTS : 136.700 دلار

– پورشه ۹۱۱ کررا GTS کبریولت : ۱۴۹٫۵۰۰ دلار

– پورشه ۹۱۱ کررا ۴ GTS : 144.000 دلار

– پورشه ۹۱۱ کررا ۴ GTS کبریولت : ۱۵۶٫۸۰۰ دلار

– پورشه ۹۱۱ تارگا ۴ GTS : 156.800 دلار

Porsche-911_Carrera_GTS-2022-5-900x506

تغییرات ظاهری و فنی دیگر

از نظر ظاهری پورشه ۹۱۱ کررا GTS را می توان از طریق قطعاتی مشکی رنگ در بدنه نسبت به نسخه های دیگر تشخیص داد. اسپویلر جلو و رینگ ها از جمله قطعات مشکی رنگ هستند و نشان GTS را روی درها و در قسمت عقب می بینیم. در کنار موارد ذکرشده، حاشیه چراغ های جلو و زمینه چراغ های عقب هم مشکی رنگ هستند. چراغ های جلوی نسل جدید تکنولوژی پیشرفته پورشه را دارد که در آخرین محصولات این نشان دیده بودیم. در داخل فرمان مخصوص GTS و پکیج اسپرت کرونو را به صورت استاندارد در حالت های دیجیتال و آنالوگ می بینیم. همچنین صندلی های اسپرت و متریال موسوم به Race-Tex را در داخل می بینیم که شامل قطعات فیبرکربنی و آلومینیومی می شود و آخرین نسخه از سیستم های اطلاعات و سرگرمی پورشه را در این خودرو می بینیم.

Porsche-911_Carrera_GTS-2022-6-900x506

اما نکات مربوط به پورشه ۹۱۱ GTS مدل ۲۰۲۲ محدود به تغییرات ظاهری و موتوری نیست و کمپانی تعلیق این نسخه را هم به روزرسانی کرده و ارتفاع را به میزان ۱۰ میلی متر کاهش داده است. همچنین سیستم ترمزهای این خودرو هم به روزرسانی شده است تا توقف راحت تر انجام بگیرد. در کنار موارد ذکرشده، مشتریان می توانند پکیج سبک تری را برای این خودرو سفارش دهند که با اضافه شدن قطعات بیش تر فیبرکربنی وزن این خودرو تا ۲۵ کیلوگرم سبک تر می شود. طبق اطلاعاتی که پورشه از این خودرو منتشر کرده، قرار است اوایل سال آینده فروش این اسپرت جذاب آلمانی در آمریکا آغاز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی