|

توقف بعدی شگفت انگیز این ارز!

آرزوی همیشگی شیبا به حقیقت پیوست؟

SHIBAINU

جیسون وارنیک، مدیر مالی Robinhood گفت که از درخواست ها برای اضافه شدن ارزهای دیجیتال بیشتر به این پلتفرم در جریان است،

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-جیسون وارنیک، مدیر مالی Robinhood گفت که از درخواست ها برای اضافه شدن ارزهای دیجیتال بیشتر به این پلتفرم در جریان است، اما افزود که شرکت نمی‌خواهد از آن استفاده کند، Bitcoin.com یکشنبه (16 ژانویه) گزارش داد. وارنیک هفته گذشته در اجلاس مجازی شبکه مالی وال استریت ژورنال گفت که این شرکت خواهان شفافیت بیشتر در مورد این موضوع است.

سخنان او در پاسخ به حامیان ارز دیجیتال shiba inu بود که از شرکت کارگزاری خواستند تا SHIB را فهرست کند که بیش از 550000 امضا جمع آوری کرده است. وارنیک گفت: "ما یک شرکت بسیار تحت نظارت در یک صنعت بسیار تنظیم شده هستیم، و فکر می کنیم مهم است که شفافیت بیشتری از تنظیم کننده ها دریافت کنیم."با مشارکت با Chainalysis، پلتفرم داده بلاک چین، یکی از بزرگترین اولویت‌های این شرکت بود که انطباق با آن را تقویت کرد. به گفته وارنیک، Robinhood همچنین هیچ برنامه‌ای برای خرید رمزارز- برخلاف سایر شرکت‌هامانند Microstrategyو Tesla برای خزانه شرکت خود نداشت.

shibainu

 او گفت: «دلایل قانع‌کننده‌ای از لحاظ استراتژیک برای کسب‌وکار ما وجود ندارد که مقدار قابل توجهی از پول نقد شرکت‌مان را در ارزهای دیجیتال قرار دهیم. در نوامبر، کریستین براون، مدیر عامل و معاون عملیات محصول با رابینهود، گفت که این پلتفرم عجله ای برای فهرست کردن ارزهای دیجیتال بیشتر ندارد. در حال حاضر، Robinhood از خرید، فروش و داده های بازار در زمان واقعی برای بیت کوین، بیت کوین کش، بیت کوین sv، dogecoin، ethereum، ethereum classic و litecoin پشتیبانی می کند.

Robinhood همچنین در دسامبر گذشته یک برنامه هدیه ارز دیجیتال و همچنین راه اندازی بتا کیف پول های رمزنگاری شده را که اکنون دارای لیست انتظار 1.6 میلیون نفر است، راه اندازی کرد. پاییز گذشته، PYMNTS نوشت که رئیس حقوقی رابینهود، دن گالاگر، فکر نمی‌کند کریپتو به مقررات بیشتری نیاز دارد.

گزارش شده است که او آن را «یکی از احمقانه‌ترین ایده‌هایی که در مدت‌زمان شنیده است» نامیده است. بیشتر بخوانید: رئیس حقوقی Robinhood از ایجاد رگولاتور رمزارز ایالات متحده انتقاد می کند گالاگر به اصلاحات مالی داد-فرانک اشاره کرد و گفت که این ثابت می کند که نقش های نظارتی بیشتر به جای کمک به چیزها، فقط باعث آسیب بیشتر می شود.

او گفت داد-فرانک تصمیم گرفته بود تعداد آژانس ها را محدود کند و یک حوزه قضایی روشن ارائه کند، اما در نهایت سه آژانس جدید اضافه کرد. از سوی دیگر، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) گفت که سختگیری قانونگذاران در مورد ارزهای دیجیتال به دلیل "سطوح بالای تبلیغات" منطقی است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مجیدپورمحی آبادی ارسالی در

    سلام خیلی عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها