|

استایل سلبریتی ها؛ هانده ارچل بازیگر ترک فیلم مست عشق اینجوری لباس میپوشه

هانده از بازیگران محبوب بین المللی است که در این مقاله چند نمونه از استایل هاش رو با هم می بینیم که ازش ایده بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- هانده آرچل از معروفترین بازیگران ترک است که با اجرا های فریبنده و قدرتی که در مدل بودن دارد، شهرتی بین المللی دارد و در جهان عرب هم مورد تحسین قرار گرفته است. هم چنین به تازگی در یکی از فیلم های ایرانی به نام مست عشق که هنوز روی پرده قرار دارد طرفداران زیادی بین ایرانیان هم پیدا کرده است. این بازیگر در سال 2012 میس ترکیه شد و همچنان با استعداد و جذابیت خود عموم مردم را در سطح جهانی اسیر می کند. این بازیگر متولد 24 نوامبر 1993 است، قد این بازیگر معروف نیز 1.73 است. 

photo_2024-04-10_11-32-50

چندی پیش در فیلم برداری فیلم مست عشق هم شایعه شد که هانده از پارسا پیروزفر خواستگاری کرده و همه ایرانیها خوشحال  از این که قراره یک عروس محبوب ایرانی بهمون اضافه شه البته پارسا پیروزفر هم طبق معمول هیچ واکنشی نشون نداد  ولی بعد از چند وقت که از این شایعه گذشت هانده با نامزدش هاکان سابانجی که یکی از تاجرهای ترک است در مراسم جوایز مجله elle، حضور پیدا کرد و به شایعات به طور کامل پایان داد.

6405a3f386b24544e8dc7625

555

البته شایعه بودن این خبر از تاثیرگذاری این فرد محبوب کم نمی کنه چرا که هانده یکی از افراد تاثیر گذار و الهام بخش در مد ترکیه است به همین دلیل ما در اینجا نگاهی می اندازیم به چند استایل متفاوت از این بازیگر تا شما هم برای پیشروی در صنعت مد از آنها الهام بگیرید.

tumblr_e4dac3106fa32c1b1d570f2348465ff5_2b5cce52_1280

در استایل اولی که از این مدل و بازیگر به نمایش می ذاریم یک استایل بهاره است که شما می تونید برای روزهای بهاری ازش ایده بگیرید یا حتی از رنگ هایی که استفاده کرده برای استایل هاتون استفاده کنید. این استایل ست کردن دو رنگ جذاب سبز کم رنگ و نارنجیه که هر دو از رنگ های محبوب و ترند امسال هستند. شما میتونید با استفاده از اکسسوری به این تیپ درخشانی بیشتری ببخشید و اینکه با لباس هایی که یقه ی بسته ای دارن بهترین مدل مو مدل موهای بسته است تا مدل لباس به طور کلی به نمایش گذاشته بشه شما میتونید برای این استایل از آیتم های ایرانی استفاده کنید و کم هزینه خوش استایل باشید.

8dfc6093e43fd8da15c047dd517fdda4

استایل بعدی که با هم می بینیم از ترند ترین های امسال است چرا که استایل لایه لایه از محبوب هاست و مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به مد و فشن واقع شده. در این استایل از رنگ آبی آسمانی استفاده شده که رنگ های اعلام شده برای مد و فشن در امسال هستند جدا از اون استایل های اور سایز هم مثل این کت شلوار طوسی چشم گیر باعث میشن شما از به روز ترین ها باشید و همچنین در استایلتون احساس راحتی داشته باشید. با یک تی شرت ساده ی سفید به این استایل جلا می بخشید.

6-Subat-Sen-Cal-Kapimi-dizisinde-Edanin-kombini-takimi

در این استایل هانده یک استایل تابستونی و رنگی زده، این استایل یکی از استایل های محبوب من در یکی از سریال های هانده است چون هم لایه لایه است و هم رنگ های شاد و روشن رو با هم ست کرده. در این استایل که میتونه به راحتی شما را از خوش تیپ ترین ها در مهمونی ها و دور همی هاتون کنه از اکسسوری هم برای دستبند استفاده شده که می تونید در کنار این استایل ازشون استفاده کنید تا چشم گیر باشید و بدرخشید.

یطی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها