|

اگه این علائمو داری موهاتو رنگ نکن / دستی دستی باعث کچل شدن خودت نشو جدی بگیرش مهمه

در این مقاله در خصوص علائمی که با مشاهده ی اون ها باید بیخیال رنگ گذاشتن بشید صحبت کردیم که توصیه میکنیم جدیشون بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر دوره ای برای خودش ملاک های زیبایی خاص خودش رو داره مثلا یه زمانی ابروهای نازک و نخ طوری مد بود اما این روزا خیلی ها برای پر نشون دادن ابروهاشون به فکر رشد ابرو در یک هفته هستن تا بتونن در مدت زمان بسیار کوتاه ابروهایی پر و به قولی موکتی داشته باشن چون بالاخره الان اینجوری مده پس به همین دلیل خیلی ها توی چهره و تغییرات اون هم مثل استایل از مد پیروی میکنن ولی خب همیشه هم اینطوری بودن خوب نیست چون شاید یه مدی به هیچ وجه به ما نیاد و با رفتن به سراغش برای خودمون یه ظاهر نازیبا خلق کنیم که به دلمون نشینه و ما رو با خودمون غریبه کنه.

پس با این حساب برای پیروی از هر مدی هم اول باید به قدری از ویژگی های ظاهری خودتون اطلاع داشته باشید که بدونید بهتون میاد یا نه مثلا این روزا خط چشم گرافیکی مد شده که خب اگر شما بخواهید به سراغش برید باید به نکات زیادی توجه کنید تا بفهمید که بهتون میاد یا نه مثلا باید فاصله ی چشم و ابروتون زیاد باشه تا این مدل از خط چشم ها پشت پلکتون نما پیدا کنه یا مثلا در این بین یه سری از رنگ موها تحت عنوان رنگ موهایی که امسال مده ترند شدن که خب خیلی ها ازشون استقبال کردن ولی شما برای استفاده از اون ها و گذاشتنشون روی موهاتون اول باید ببینید که آیا موهاتون برای رنگ گذاشتن شرایط مناسبی داره و میشه این کار رو انجام بدید یا باید بیخیال رنگ و این داستانا بشید چون احتمال این که موهاتون باهاش آسیب ببینه زیاده که خب در این مقاله چندتا از علائمی رو که میگن نباید با دیدنشون رنگ بذارید رو بهتون میگیم، پس در ادامه با ماه همراه باشید.

اگه این علائمو داری موهاتو رنگ نکن

خارش و التهاب پوست سر یه زنگ خطر برای رنگ کردن موها

در صورتی که از اون دسته از افراد هستید که به صورت مداوم روی موهاتون رنگ میذارید باید بدونید که بعد از یه تایمی پوست سرتون به علت رنگ گذاشتن های مکرر ملتهب شده و شروع به خارش میکنه و خب التهاب و خارش پوست سر یکی از اون علائمی هست که با مشاهده اش باید بیخیال رنگ کردن موهاتون بشید چون بدنتون داره بهتون اخطار میده که به علت وجود مواد موجود در رنگ دچار خارش و التهاب شده پس بهتره بهش یه استراحتی بدید تا تجدید قوا کنه!

پس با خودتون مهربون باشید و روی رنگ گذاشتن موهاتون در چنین شرایطی اصرار و پافشاری نکنید و به جاش سعی در ترمیم مو ها و درمان پوست سر داشته باشید. این رو هم اضافه کنیم که در صورتی که تو این موقعیت رنگ بذارید باید منتظر این باشید که علائمی مثل سوزش هم بیاد سراغتون و حتی شاید در قسمت سر دچار تورم هم بشید!

اگه این علائمو داری موهاتو رنگ نکن

در مواقع زبر و شکننده شدن موها رنگ کردنشون ممنوعه

خب این واضحه که یه سری رنگ ها به طور مستقیم روی سر باز میشن و نیازی به دکلره نداره در حالی که اکثر رنگ های روشن نیازمند این هستن که شما موهاتون رو اول به پایه برسونید و بی رنگ کنید تا آماده ی گذاشتن اون رنگ بشن که خب مسلما در این بین اون دسته از خانوم هایی که از رنگ موهای معمولی استفاده میکنن موهاشون اونقدرا آسیب نمیبینه ولی اونایی که از دکلره استفاده میکنن حسابی به کوتیکول موهاشون آسیب میرسونن که خب در این شرایط موها شکننده و خشک میشن.

در اصل همه ی موهای سالم کوتیکول دارن که با دکلره کردن موها به مرور زمان به کوتیکول اون ها آسیب میرسه و در نتیجه موها از حالت صاف و یکدستی درمیان و وز و شکننده میشن پس در این حالت باید بهشون استراحت بدید و رنگشون نکنید. همچنین یکی دیگه از چیزهایی که باعث شکستن موها میشه از بین رفتن چربیه اون هاست.

اگه این علائمو داری موهاتو رنگ نکن

در زمان بارداری و قاعدگی رنگ کردن مو تعطیل

خانوم هایی که باردار هستن نباید در دروان بارداری به خصوص در سه ماهه ی اول به سراغ استفاده از رنگ های شیمیایی برن چون پوست کف سرشون میتونه مقداری از مواد موجود توی رنگ رو جذب و وارد جریان خونه کنه و از اون جایی هم که در سه ماهه ی اول بارداری جنین شکل میگیره و بسیار زمان حساس و آسیب پذیری هست ممکن هست این مواد از طریق خون به جنین برسه و براش ضرر داشته باشه پس مادر باید رنگ گذاشتن رو در این دوره به کلی فراموش کنه و به سمتش نره.

شما همچنین به عنوان یه خانوم بهتره که در زمان قاعدگی هم به سراغ رنگ گذاشتن موها نرید چون در این زمان ممکن هست که به علت تحریکات پوستی که در بدن ایجاد میشه موها رنگ دلخواهی که شما مدنظرتون هست رو نگیرن در نتیجه انگار پولتون رو دور ریختید پس رنگ گذاشتن در این دوره هم ممنوع.

اگه این علائمو داری موهاتو رنگ نکن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها