|

ایده گرفتن از سلنا گومز خواننده محبوب / در دنیای مد خوش استایل ترین باش

در دنیای مد بدرخشید؛ ایده از استایل سلنا خواننده محبوب

بهترین ایده ها رو سلبریتی های خارجی می تونند به شما بدن، سلنا از محبوب ترین هاست و ما چند تا از استایل هاشو برای ایده گرفتن شما آماده کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سلبریتی های هالیوودی در دنیای مد از پیشتازان هستند و در میان آنها سلنا گومز خواننده و صاحب برند آرایشی Rare از مشهورترین ها و محبوب ترین ها در میان مردم است. از این رو ما می خواهیم چند تا از استایل های این خواننده ی مردمی را به شما در این مقاله معرفی کنیم. تا با ایده گرفتن از آنها استایل های خود را با مد و فشن جهانی همراه و همسو کنید. شما می توانید معادل  این استایل ها را به راحتی از برند های ایرانی و تولیدات داخلی تهیه کنید و با هزینه ای کم و ایده گرفتن از سلبریتی های هالیوودی خوش استایل ترین در اطرافیان خود باشید.

اولین استایل استایلی است که احتمالا بسیار مورد استفاده قرار بگیرد چون در این استایل علاوه بر راحتی لباس ها از ترند هایی مثل کت کوتاه جین و رنگ آبی که امسال ترند است و یک لوفر که از محبوب ترین هاست استفاده شده است این استایل می تواند یک استایل راحت روزانه یرای شما باشد تا هم به روز باشید هم در آن احساس راحتی کنید برای این استایل به جای شلواری راه راه می توانید شلوار لینن محبوب را جایگزین کنید.

9fa0341dd625b549c1bfcb7d94c40e65

7

اینجا یک استایل هیجان انگیز دیگه رو با هم می بینیم که این خواننده خوش استایل با هم ست کرده وبسیار چشم نواز است. این خواننده خوب میدونه چی رو با چی ست کننده که بیننده رو محسور خودش کنده بی دلیل نیست که از محبوب ترین هاست و همیشه می درخشه وخیلی از برندهای معروف لباس هاشون رو با استایل کردن این خواننده تبلیغ می کنند و باعث هیجان زده شدن مشتریان خودشون می شن این استایل این خواننده هم در عین سادگی بسیار شیک و گیراست شلوار دمپا از شلوار های مورد استقبال امسال است و طرفداران زیادی هم در بین مردم پیدا کرده است. قطعا این استایل یکی از استایل های مورد علاقه ی برای شما خواهد شد.

f00aaf99fb4ba826fbcdf72fddf2bdf5

7

در این استایل که از ترند ترین های سال 2024 است یک کت طوسی را می بینید یک شلوار با همان رنگ و استایلی لایه لایه با رنگ آبی که از محبوب ترین های امسال هستند پس خیلی شما رو معطل نمی کنم تا این استایل هیجان انگیز رو با هم ببینیم شما می تونید برای تکمیل شدن این استایل از هر اکسسورس که مورد علاقه شماست و همچنین یک کیف زنجیری به رنگ کرم استفاده کنید و در لایه ی زیرین با یک تاپ سفید یا کرم به استایل خود زیبایی بیشتری ببخشید.

021a7ddfa561161b76e79d0607801626

7

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها