|

انواع کلاه مردانه را بشناسید و متناسب با استایل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید

کلاه‌های مردانه شیک و کاربردی لباس مردان را زیباتر و ظاهر شما را به سطح بالاتری می‌برد اما باید آن را متناسب با استایل خود به کار ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی صحبت از بهبود لباس مردان، استایل کردن و نشان دادن اعتماد به نفس خود به دنیا می‌شود، کلاه می‌تواند یک اکسسوری مفید، منحصر به فرد و جسور باشد. از فیلم‌های پلیسی قدیمی تا لباس‌های غیررسمی مدرن، کلاه‌های مردانه با گذشت زمان تکامل یافته و تغییر کرده‌اند، اما همیشه جزء اصلی کمد لباس مردانه باقی مانده‌اند. کلاه‌های مردانه شیک و کاربردی لباس مردان را زیباتر می‌کند و ظاهر شما را به سطح بالاتری می‌برد. برای خرید لباس و استایل جدید با کلاه خوب است به انواع مختلف آن توجه کنید که با ظاهر، موقعیت‌ها و سناریوهای خاص مطابقت دارند؛ البته این امر انتخاب مناسب را دشوار می‌کند. در اینجا برخی از بهترین مدل‌های کلاه مردانه از کلاسیک تا مدرن را برای داشتن ظاهری شیک بررسی خواهیم کرد.

1

کلاه فدورا

فدورا اکسسوری نمادین فیلم نوآر کلاسیک هالیوود است و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. فدورا ساخته شده از ترمه یا پشم، یا گاهی اوقات نمد حیوانی، ظاهر مرد پیشرو را نشان می‌دهد. این کلاه را با اعتماد به نفس بپوشید، اما اجازه دهید استایل خود صحبت کند و هنگام انتخاب فدورا مناسب برای خود، لحن خنثی‌تری را حفظ کنید. این کلاهی با تاریخ است که همیشه مد است.

3

کلاه تریلبی

تریلبی ممکن است شباهت‌های زیادی با فدورا داشته باشد و اغلب با همان سبک اشتباه گرفته می‌شود، اما تریلبی بیشتر در مورد مد است تا عملکرد، از این رو در میان نوازندگان گروه پسر در اوایل دهه 2000 محبوبیت یافت. تریلبی از نظر تاریخی به عنوان کلاهی شناخته می‌شد که مردان ثروتمند بر سر می‌گذاشتند و اغلب در مسابقات اسب دوانی و سایر رویدادهای مجلل دیده می‌شد. استفاده از این کلاه در ماه‌های گرم سبک و راحت است اما به طور سنتی بر روی سر گذاشته می‌شوند و محافظت زیادی در برابر عناصر ایجاد نمی‌کنند.

4

کلاه بیسبال یا اسنپ بک

کلاه بیسبال به سبک دهه 90 پس از محبوبیت فزاینده اسنپ بک نیویورک وارد صحنه مد شد. امروزه، اسنپ‌بک‌ها گوشه‌ای از بازار را در بر گرفته‌اند و توسط افراد مختلف در سرتاسر جهان پوشیده می‌شوند. این نام از بست قابل تنظیم کلاه در پشت گرفته شده است. اسنپ بک‌ها حال و هوای بی دردسر و در عین حال فوق العاده‌ای را به هر لباسی اضافه می کنند.

05

5

 کلاه پاناما

کلاه پانامایی زمانی عالی است که با پس زمینه ساحل و پیراهن کتان سفید ست شود. این کلاه حصیری لبه دار سنتی مناسب گرمای تابستان است. کلاه پانامایی تبدیل به یک اکسسوری ضروری برای مقاصد ساحلی و استوایی شده است. پاناما برای آفتاب و آسمان آبی ساخته شده است، بنابراین سعی نکنید در زمستان این کلاه را استفاده کنید. آنها از نظر رنگ و وزن و سبک، قابل تنفس، پوشیدن آسان و بی عیب و نقص با سبک ساحلی آرام هستند.

6

کلاه تخت

این کلاه‌های قدیمی که در قرن نوزدهم ظهور کردند، در دهه 2000 بازگشت بزرگی داشتند. کلاه روزنامه فروشات گذشته شبیه کلاه تخت است. این کلاهک‌های گرد و پر دارای پانل‌ها و یک دکمه در بالا هستند که جلوی کلاه را به لبه وصل می کند. خانه‌های مد که سر بسیاری از مردان و زنان مرفه را آراسته است، کلاه‌های سنتی مردانه را پذیرفته‌اند.

7

کلاه سطلی

کلاه‌های سطلی دوباره به صحنه مد بازگشته‌اند و احیای دهه 90 بدون هیچ نشانه‌ای از توقف ادامه دارد. کلاه‌های سطلی که از پارچه‌های پنبه‌ای سنگین مانند جین و بوم، یا ترکیب‌های پشمی ساخته شده‌اند، لبه‌های پهن و متمایل به پایین دارند و شبیه یک سطل وارونه هستند. آن‌ها سال‌ها است که مورد علاقه سبک خیابانی بوده‌اند و هنگام تلاش برای ایجاد یک ظاهر شهری آرام، عالی هستند.

8

مدل‌های مختلفی از کلاه برای مردان وجود دارد که بسته به رویداد و فصلی که در آن هستند می‌توانند چیزی را امتحان کنند که مناسب شما و نیازهای شما باشد. برای موقعیت‌های معمولی چیزی آرام مانند کلاه بیسبال را امتحان کنید. برای رویدادهای رسمی، سبک‌هایی مانند تریلبی را امتحان کنید. اگر قصد دارید بیرون بروید و نیاز به محافظت کامل در برابر نور خورشید دارید از کلاه سطلی بهره بگیرید.

2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی