|

وست را چگونه ست کنیم؟

ست کردن وست میتونه سخت تر از مانتو باشه؛ به نظرت شومیز بهتره برای زیرش یا اورال؟

ست کردن وست

معرفی جدیدترین ترفندهای دنیای مد برای ست کردن وست در استایل تابستانی 1402، جدیدترین مدل های شومیز شلوار و اورال برای زیر وست به همراه عکس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس ها دنیای متنوعی دارند و شما برای داشتن استایلی ترندی و در عین حال جذاب نیاز دارید تا همه ترندهای روز دنیای مد و فشن بشناسید و از اصطلاحات جدیدی برای مدل های جدید لباس به وجود می آیند مطلع باشید. تنوع در مدل و اسم لباس ها امری است که به مرور زمان اتفاق می افتد و نمی توان جلوی آن را گرفت. اکثر افراد خوش استایل و خوش پوش همواره سعی می کنند با این اصطلاحات آشنا باشند. اصطلاح وست نیز یکی از این اصطلاحات جدید است که امکان دارد همه با آن آشنا نباشند، ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا وست ها همان جلیقه های قدیمی خودمان هستند که با ظاهری متفاوت و طراحی ای خاص مجددا به دنیای مد پا گذاشت اند.

البته اگر قصد انتخاب و استفاده از این لباس را برای استایل تابستانی خود دارید خوب است که بدانید ست کردن وست در استایل کار سخت تری از ست کردن مانتو است. پس قبل از انتخاب وست برای استایل خود بهتر است تا به سبک استایل خود و همچنین لباس های داخل کمدتان توجه کنید تا در ست کردن وست تا حدودی کارتان راحت تر باشد. فراموش نکنید که وست دقیقا مانند جلیقه است و بر روی لباس های دیگر پوشیده می شود به همین خاطر برایتان استایلی لایه لایه و جذاب را فراهم می کند.

این لباس معمولا جلوباز است ولی جلوی این لباس می تواند با دکمه یا زیپ به طور کامل هم بسته شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های وست و نحوه ست کردن وست در استایل تابستانی آشنا شوید.

ست کردن وست

ست کردن وست

به نظرت ست کردن وست مجلسی سخت تره یا مانتو مجلسی

به طور کلی معمولا برای زیر وست یک پیراهن یا یک شومیز زنانه شیک انتخاب می کنند. البته باید تاکید کرد که طرح دوخت وست با مدل سارافون بسیار متفاوت است به همین خاطر قبل از انتخاب شومیز برای ست کردن وست به مدل و یا جنس وست خود توجه کنید. برای مثال ست کردن وست مجلسی با ست کردن وست نخی یا کنفی کمی تفاوت دارد، برای زیر هر کدام از این دو مانتو شومیز و یا لباس های متفاوتی استفاده می شود. البته تنها نکته ای که در آن ها مشترک است این است که به دلیل نداشتن آستین وست باید لباسی که برای زیر آن ها انتخاب می شود آستین دار باشد.

ست کردن وست

ست کردن وست

برای ست کردن وست از اورال کمک بگیرید

یکی از لباس هایی که به خوبی می توانید برای ست کردن وست از آن کمک بگیرید اورال است. اورال ها همان سرهمی های زنانه هستند که در مدل های متنوعی در بازار موجود می باشند. پس اگر از ست کردن وست با شومیز و ایجاد یک ترکیب قدیمی خسته شده اید بهتر است به جای آن از یک سرهمی به عنوان زیره استفاده کنید و خود را از انتخاب شلوار هم راحت نمایید.

پیشنهاد ما برای استایل تابستانی امسال انتخاب یک وست تابستانی گل گلی یا کنفی به همراه اورال است. البته دقت کنید که اورال انتخابی باید ساده و تک رنگ باشد، برای تغییر در استایل و جذابیت بیشتر می توانید از کمربند که یک اکسسوری جذاب برای خانم ها است استفاده نمایید و وست خود را به وسیله آن از قسمت کمر ببندید. البته فراموش نکنید که زبیایی بستن وست در قسمت کمر با کمربند بستگی به نوع فرم بدنی شما هم دارد.

ست کردن وست

ست کردن وست

برای ست کردن وست کفتان را فراموش نکنید

کفتان ها به تنهایی نوعی مانتو تابستانی و ترند محسوب می شوند ولی اگر می خواهید آن ها را از حالت تکراری و خسته کننده خارج نمایید و به صورتی جذاب ست کنید. بهتر است تا از روی آن ها وست بپوشید. البته اگر می خواهید برای ست کردن وست خود از کفتان ها استفاده نمایید بهتر است تا از وست های کراپ و نسبتا کوتاه استفاده کنید، زیرا وست های بلند گزینه مناسبی برای استفاده از روی کفتان ها نیستند.

ست کردن وست

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها