|

بررسی استایل محمد صادقی

جسورترین پسر سینمای ایران چه سبکی لباس میپوشه؟ نگاهی به استایل آوانگارد محمد صادقی

استایل محمد صادقی

نگاهی به استایل آوانگارد محمد صادقی، جدیدترین استایل های بازیگران زن و مرد سینمای ایران را در شایانیوز با توضیحات و تصاویر مشاهده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون کشورمان متولد 22 فروردین 1372 در تهران است، او فارغ التحصیل مدیریت اجرایی با گرایش صنایع در مقطع لیسانس می باشد و فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی با نمایش های گروهی دانشگاه آغاز کرد. محمد صادقی بعد از پایان تحصیلات خود با گذراندن دوره های بازیگری در کلاس های آزاد، فعالیت خود را به صورت حرفه ای با حضور در صحنه تئاتر آغاز کرد. او در آثاری چون مفیستو، در مه بخوان و آمادئوس به روی صحنه رفته و در نمایش شاه لیر در کنار بازیگران معرفی مانند مهدی سلطانی، بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد به ایفای نقش پرداخته بود.

محمد صادقی در اولین تجربه بازی در مقابل دوربین، از طرف آقای سهیلی زاده برای ایفای نقش در سریال مانکن به عنوان نقش آبتین انتخاب شد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بسیاری از مخاطبان او را چهره جدید و با استعداد در بازیگری نامیدند. البته یکی از دلایلی که به تازگی باعث محبوبیت و شناخته شدن این بازیگر جوان بیش از قبل شده است را می توان استایل محمد صادقی دانست. او به تازگی با استایل هایی که انتخاب می کند باعث شده است بسیار بر سرزبان ها بی افتد و یا حتی مورد توجه و اخطار از طرف مراجع قانونی قرار بگیرد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید او یکی از بازیگرانی است که از سبک آوانگارد برای انتخاب لباس هایش استفاده می کند و البته می توان گفت تا حد زیادی این کار را با لباس های زنانه انجام می دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های محمد صادقی آشنا شوید.

استایل محمد صادقی

استایل محمد صادقی

استایل آوانگارد چیست؟ البته به سبک محمد صادقی!

آوانگارد اصطلاحی است که به مجموعه ‌ای از آثار هنری پیشرو و نوآورانه گفته می ‌شود. در دنیای امروز آوانگارد بودن به معنای شکستن کلیشه ‌ها و پاگذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه ‌های مختلف هنری مانند ادبیات، سینما، فشن، میکاپ، دکوراسیون، نقاشی، معماری و حتی آشپزی است. در صنعت فشن هر چیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود، لیبل آوانگارد به خود می‌گیرد.

امروزه بسیاری از طراحان مد تلاش می‌ کنند تا برچسب آوانگارد بودن را برای نام، برند یا محصولات خود بگیرند. دقیقا مانند محمد صادقی که با انتخاب استایل و لباس های خاص این کار را تا به الان به خوبی انجام داده است. افراد آوانگارد پوش معمولا لباس هایی را انتخاب می نمایند که افراد عادی از پوشیدن آن ها خودداری می کنند. پس می توان گفت این استایل استایلی جسورانه است و فقط افرادی که اهل ریسک و خطر کردن در کل زندگی خود هستند و می خواهند دیده شوند به سراغ این سبک می روند.

استایل محمد صادقی

استایل محمد صادقی

محمد صادقی با استایل آوانگارد زنانه !

یکی از دلایلی که در این مدت باعث شد محمد صادقی بیش از قبل و بیش از هنری بازیگری اش معروف شود و بر سر زبان ها بی افتد فوشات هایی بود که از او با لباس زنانه و یا میکاپ زنانه در تمام شبکه های اجتماعی وایرال شد. او در این فتوشات ها استایلی آوانگارد و زنانه داشت و می توان گفت به معنای واقعی جسارت یک فرد آوانگارد پوش را می شد در این عکس ها به راحتی دید. در قسمت پایین برای نمونه چندتا از این عکس ها را خواهید دید تا بیشتر این مطلب را درک نمایید. او در این فتوشات ها از رژ لب قرمز و یک پیراهن گورخری زنانه استفاده نموده بود و برای تکمیل استایل خود از بوت های پاشنه بلند کمک گرفته بود. البته این لباس نمای پیراهنی داشت ولی در اصل یک کراپ به همراه دامن کلوش بود که به صورت تک تک برای این استایل انتخاب شده بودند.

استایل محمد صادقی

استایل محمد صادقی

استایل شخصی و خیابانی محمد صادقی را بشناسید

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم محمد صادقی یکی از بازیگران آوانگارد پوش است چه در خیابان و استایل های آوانگاردش چه در استایل های رسمی و یا فتوشات های تبلیغاتی. با نگاهی به تصاویر پایین می بینید که محمد صادقی حتی برای رفتن به خیابان و از آیتم های خاص برای استایل کژوال خود کمک می گیرد، برای مثال پیراهن آستین کوتاه ماکسیمال و یا شلوراک کتان به همراه کمربند چرم و کفش های لوفر با آن جوراب های ساق بلند و راه راه می توانند نشان دهنده همین موضوع باشند.

استایل محمد صادقی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نرگس محمدی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی