|

مانتوسوزن دوزی لینن ۱۴۰۲ چگونه است؟

معرفی جدیدترین مدل های مانتو سوزن دوزی لینن؛ ست کردن ترند محبوب تابستونُ یاد بگیرید

مانتوسوزن دوزی لینن

معرفی جدیدترین مدل های مانتو سوزن دوزی لینن و روش های مختلف ست کردن آن در استایل تابستانی؛ مانتوهای ترند سال را با قیمت و نوع پارچه بشناسید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید ترندهای جذاب سال نه تنها به تنهایی بلکه در کنار یه سری لباس ها یبیشتر از قبل زیبایی خود را به نمایش می گذارند. این مقاله درباره یکی از مانتوهای دوست داشتنی و بسیار پر طرفدار 1402 یعنی مانتو سوزن دوزی لینن است. البته مانتو سوزن دوزی ابتدا در بهار با پارچه های گلیمی و یا مخمل که ضخیم تر بودند پا به دنیای مد گذاشت ولی حال که تابستان از راه رسیده است و هوا بسیار گرم می باشد نوع جدیدی از این مانتو یعنی مانتو سوزن دوزی لینن بسیار ترند شده است.

فراموش نکنید که همه ترندهای دنیای مد نمی توانند مناسب شما و یا فصلی که در آن حضور دارید باشند، در نتیجه قبل از انتخاب یک مانتو ترند و اقدام به ست کردن آن با آیتم های مکمل بهتر است تا به این نکته ها توجه نمایید. پس می توان گفت یکی از پارچه های پرطرفدار برای مانتو که این روزها علی الخصوص در فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرد پارچه لینن سوزن دوزی می باشد که زیبایی خاص خود را نیز دارد. برای آشنایی بیشتر با این پارچه خوب است که بدانید لینن یکی از قدیمی ترین منسوجات توسعه یافته است که قدمت آن به 10000 سال پیش باز می گردد. پس از بافت پارچه لنین با استفاده از روش های مختلف دستی یا ماشینی، فرآیند سوزن دوزی روی آن آغاز می شود.

در واقع به همین دلیل است که پارچه لینن سوزن دوزی قیمتی بالاتر از سایر پارچه های تولید شده از پنبه دارد، زیرا برای طراحی و بافت این پارچه ساعت ها کار و فعالیت نیاز است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با ست کردن مانتو سوزن دوزی لینن و جدیدترین مدل هایش آشنا شوید.

مانتو سوزن دوزی لینن

مانتو سوزن دوزی لینن

مانتو سوزن دوزی لینن به سبک ترند سال 1402

احتمالا همه شما می دانید که لینن یک پارچه طبیعی است که از الیاف کاملا طبیعی و گیاهی تهیه می شود و در ابتدا این پارچه برای دوخت لباس های مجلسی، لباس زیر و ملحفه های گران بها مورد استفاده بوده است. حال که ترند جذاب سال 1402 یعنی مانتو سوزن دوزی لینن از این پارچه جذاب تهیه شده است بهتر است از آن استقبال نمایید زیرا شما با استفاده از این مانتو در استایل خود نه تنها ترندی و جذاب به نظر خواهید آمد بلکه تابستان را خنک تجربه خواهید کرد.

پیشنهاد ما برای ست کردن این مانتو در استایل تابستانی این است که از شلوار لینن مام استایل و یا بگ متناسب با سبک مانتو و یا سلیقه شخصی خود استفاده نمایید. البته فراموش نکنید که نوع کراپ و کتی این مانتو یکی از ترندهای جذاب سال محسوب می شود، پس قبل از خرید مانتو سوزن دوزی لینن برای خود بهتر است تا با کت های کراپ سوزن دوزی آشنا شوید.

مانتو سوزن دوزی لینن

مانتو سوزن دوزی لینن

مانتو سوزن دوزی لینن به سبک پانچو یا بلند

فراموش نکنید که استایل تابستونی یه پای ثابت داره که اونم مانتو جلوباز و بلنده! پس اگر برای تابستان خود به فکر یک استایل جذاب و در عین حال شیک هستید می توانید یک مانتو سوزن دوزی لینن و بلند را انتخاب نمایید و با شلوار هم جنس خود یا یک لگ استایل خود را تکمیل نمایید. خوب است که بدانید یکی از مانتوهای ترند و جذاب امسال را پانچوهای سوزن دوزی و لینن تشکیل می دهند، پس اگر از سبک های بوهمین و یا گری آکادمی استقبال می کنید این مانتوها می توانند برای استایل شما گزینه های مناسب و بسیار جذابی باشند.

شاید باورتان نشود ولی هیچ پارچه ای به اندازه لینن سوزن دوزی برای تهیه پانچو و یا مانتو بلند در تابستان مناسب نیست زیرا پایین بودن وزن این پارچه می تواند یک ویژگی مهم در دوخت انواع مانتو و یا پیراهن های پر چین باشد. این پارچه از الیاف پنبه تولید می شود و بسیار سبک است.

مانتو سوزن دوزی لینن

مانتو سوزن دوزی لینن

مانتو سوزن دوزی لینن به سبک عروسکی و دخترانه

ست کردن مانتو شلوار لینن، شاید از کار های دشوار برای ساخت استایل تابستانی باشد. اما اگر اصول و قواعد آن را بدانید، بدون شک در کوتاه ترین زمان و با کنار هم قرار دادن چند آیتم، این کار را انجام خواهید داد. پیشنهاد ما برایتان یک مانتو سوزن دوزی لینن به سبک عروسکی است، این مانتو می توانید به شما استایلی ترندی و در عین حال جذاب ببخشد و تابستان را برایتان خنک و چین چینی به ارمغان بیاورد. اگر اهل استایل های دخترانه و فانتزی هستید این مانتو را در روزهای گرم تابستان فراموش نکنید، مخصوصا از نوع سوزن دوزی.

مانتو سوزن دوزی لینن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی