|

اکسسوری های ترند زنانه را بشناسید

هر خانومی باید این اکسسوری ها رو تو کمدش داشته باشه؛ عینک آفتابی تو روز آفتابی میچسبه!

اکسسوری های ترند 1402

اکسسوری ها تکمیل کننده استایل زنانه هستند و انتخاب اکسسوری‌ مدرن میتواند جذابیت کلی استایل را ارتقا داده و ظاهر منحصر به‌ فردی را ایجاد کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکسسوری‌ ها بخش مهمی را در استایل زنانه تشکیل می دهند که باعث زیباتر به نظر رسیدن استایل و ظاهر آن‌ ها می‌ شود. انتخاب اکسسوری‌ های مدرن می‌ تواند جذابیت کلی استایل را ارتقا داده و ظاهر منحصر به‌ فردی را بدون نیاز به ایجاد تغییرات زیاد ایجاد کند. پس فراموش نکنید که استفاده از اکسسوری ها در استایل می تواند باعث شود استایل ساده شما به یک استایل شیک و خاص تبدیل شود. البته فراموش نکنید که دنیای اکسسوری ها بسیار متنوع و جذاب است و شما برای انتخاب اکسسوری مناسب برای خود نیاز به آگاهی کامل درباره همه مدل ها و ترندهای سال نیز دارید. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی بعضی از اکسسوری ها دارای قدرت تاثیرگذاری بیشتری بر روی استایل هستند که ما در این مقاله قصد معرفی این مدل از اکسسوری های زنانه را داریم. برای مثال بنا به نوع پوشش خانم های ایرانی انگشتر و عینک آفتابی زنانه می توانند دو برابر از اکسسوری های دیگر ظاهر شما را تغییر دهند البته دستبند هم همینگونه عمل می کند. پس بعد از شناخت اکسسوری ترند 1402 نیاز است که نسبت به سبک استایل و نوع پوشش خود دست به انتخاب اکسسوری بزنید.

اکسسوری لغتی قرض گرفته شده از زبان انگلیسی و لاتین است و به معنی چیزی اضافه شدن بر هرچیزی است. اما در مدت زمان طولانی این کلمه تغییر کاربری داد و از این پس اگر کسی از شما پرسید اکسسوری چیست؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین اکسسوری استایل زنانه آشنا شوید.

اکسسوری+های+تابستانی (1)

اکسسوری+های+تابستانی (2)

فراموش نکنید دست هایتان نشان دهنده شخصیت شما هستند

یکی از قسمت های که حتما نیار به استفاده از اکسسوری دارد انگشتان و دست های خانم ها است، مخصوصا اگر جزو آن دسته از خانم ها هستید که هنگام صحبت کردن دست هایشان را تکان می دهند حتما از انگشتر برای تزئین انگشتان خود استفاده کنید. فراموش نکنید که استفاده از انگشتر در دستان شما باعث لوکس و شیک دیده شدن شما می شود و درنتیجه بر روی استایل کلی شما تاثیر زیادی خواهد گذاشت. در انتخاب انگشتر بهتر است که به سبک استای خود دقت کنید برای مثال اگر مینیمال می پوشید به سراغ انگشتر های ساده و مینیمال بروید ولی اگر الگانت پوش هستید انگشتر های جواهر برای شما مناسب هستند.

اکسسوری+های+تابستانی (3)

اکسسوری+های+تابستانی (4)

عینک آفتابی توروز آفتابی می چسبه!

با فرا رسیدن تابستان و آمدن روزهای آفتابی عینک آفتابی زنانه نقش بسیار مهمی را برای استایل روزانه شما ایفا می کند. پس حتما قبل از خروج از منزل از همراه داشتن این اکسسوری کاربردی اطمینان حاصل کنید. فراموش نکنید که عینک یکی از اکسسوری هایی است که زیبایی چهره  شما را چندین برابر نشان می دهد. البته هنگام انتخاب عینک باید دقت کنید که فریم آن متناسب با چهره شما باشد و در فصل بهار و تابستان بهتر است که از عینک هایی که شیشه های تیره و فریم گربه ای دارند استفاده کنید، در حالی که برای فصل پاییز و زمستان عینک هایی که شیشه های رنگی دارند و فریم لس هستند مناسب می باشند.

اکسسوری+های+تابستانی (5)

اکسسوری+های+تابستانی (6)

دستبند و ساعت مچی را فراموش نکنید

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کرده ایم، بر خلاف تصور مردم که صورت مرکز توجه است در خانم ها دست ها هم مرکز توجه هستند، زیرا اکثر خانم ها هنگام صحبت دست های خود را تکان می دهند و این کار باعث جلب شدن نظر شنونده به دست هایشان خواهد شد. پس قبل از انتخاب اکسسوری برای قسمت های دیگر استایل بهتر است که به فکر یک دستبند و یا ساعت مچی مناسب و متناسب با سبک استایل خود باشید. اگر جزو افرادی هستید که از همه سبک ها لباس می پوشند بهتر است که چند مدل ساعت و دستبند در کمد خود داشته باشید تا کار انتخاب برایتان آسان تر شود.

اکسسوری+های+تابستانی (7)

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها