|

آشنایی با انواع انگشتر و تاثیرشان در استایل

دست های جذاب استایل را زیبا می کنند؛ ار معجزه اکسسوری و انگشتر تو استایل غافل نشوید!

انگشتر

انگشتر یکی از محبوب‌ ترین جواهراتی است که ما به عزیزانمون کادو می‌ دهیم. این نوع اکسسوری از همون ابتدای تاریخ جزو نوع های محبوب بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از قسمت های استایل که باعث جذابیت و زیبایی بیشتر ظاهر افراد می شود اکسسوری و زیورآلات است. در نتیجه فراموش نکنید که به اندازه ای که باید به انتخاب لباس و آیتم های اصلی استایل خود اهمیت بدهید باید به انتخاب و ست کردن اکسسوری هم در استایل خود اهمیت دهید. انگشتر یکی از محبوب‌ ترین جواهراتی است که ما در مناسبت‌ های مختلف به عزیزانمان کادو می‌دهیم. این نوع زیوآلات از ابتدای تاریخ تا به امروز جزو پرطرفدار ترین نوع های اکسسوری در بین خانم‌ ها بوده است و کمتر کسی را می‌ بینیم که به شکل روزمره یا در مراسم‌ ها از انگشتر استفاده نکند. در نتیجه اگر می خواهید استایل خود را تکمیل کنید و دست هایی زیبا و شیک داشته باشی بهتر است که از انگشتر و یا دستبند استفاده کنید. البته قبل از انتخاب انگشتر بهتر است که با انواع آن آشنا شوید تا انتخاب بهتر و آگاهانه تری داشته باشید. این نوع زیورآلات معمولا به دو گروه انگشتر طلای نگین‌ دار یا سنگ‌ دار و انگشتر طلای بدون نگین تقسیم بندی می‌ شوند.

البته فرقی نمی کند که جنس فلز انگشتر شما چه نوعی باشد در هر حال انگشترها به دسته هایی که بالاتر نام بردیم  تقسیم بندی می شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع انگشتر و تاثیر آن بر روی استایل آشنا شوید.

انگشتر

انگشتر

انگشتر نگین‌ دار یا سنگ‌ دار؛ دست هایی به زیبایی ملکه ها

فراموش نکنید که انگشتر نگین دار همیشه طرفداران بیشتری نسبت به نوع ساده و بدون نگین دارد. انگشتر طلای نگین دار هیچ‌ وقت از مد نمی‌ افتد و قرن‌ ها است که توسط خانم‌ ها استفاده می‌ شوند. برای ساخت این زیورآلات از نگین‌ هایی مثل مروارید، برلیان، طلا، نقره، الماس و یاقوت (یاقوت سرخ، یاقوت روبی، یاقوت کبود یا آبی و…) استفاده می‌ شود. پس فراموش نکنید که سنگ جواهر‌ راهی مناسب برای اضافه‌ کردن رنگ و لعاب به استایل شما است، برای مثال اگر الگانت یا کلاسیک می پوشید این انگشتر ها بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند.

انگشتر

انگشتر

اگر مینیمال پوش هستید انگشتر ساده و بدون نگین را فراموش نکنید

خوب است که بدانید این نوع از انگشتر ها نسبت به نوعی های نگین دار جدیدتر هستند، در نتیجه اگر ترندی یا مینیمال لباس می پوشید این نوع انگشتر برای استایل شما گزینه مناسبی خواهد بود. البته فراموش نکنید که انگشتر های ساده هیچ‌ وقت نمی‌ توانند جایگزین انگشترهای کلاسیک و نگین‌ دار بشوند. انگشترهای تمام‌طلا یا بدون نگین، به شکل مینمیال و جوان‌ پسند تولید می‌ شوند و بیشتر بین نسل‌ های جدیدتر محبوب هستند؛ در حالی که انگشتر های نگین دار و کلاسیک بیشتر در بین خانم های لوکس پوش و دارای استایل رسمی محبوب هستند.

انگشتر

انگشتر

راهنمای انتخاب انگشتر با توجه به فرم دست

شاید مهم‌ ترین نکته‌ ای که برای خرید انگشتر باید بهش دقت کنید، مدل انگشتان است. تجربه نشون داده است اگر خرید انگشتر با توجه به فرم و ویژگی انگشت انجام بگیرد، مطمئنا انتخاب خوبی خواهید داشت. برای مثال برای انگشت‌ های بلند و کشیده، بهتر است انگشتر طلا از نوع ظریف با نگین‌ های کوچک را خریداری کنید و در مقابل نگین‌ هایی با طرح لوزی یا شکل اشکی، برای مدل انگشتان کوتاه مناسب هستند. از طرفی اگر انگشتان عریض و توپری داشته باشید، بهتر است سراغ گزینه‌ هایی با نگین مستطیلی، بزرگ و درشت‌ تر بروید. 

انگشتر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی