|

مانتو مجلسی ۱۴۰۲ را بشناسید

یادت نره هر مانتویی مانتو مجلسی نیست؛ استایل مجلسی 1402 باید لو کس و خاص باشه!

مانتو مجلسی

داشتن استایل زیبا و هماهنگی در ظاهر باعث می شود شیک تر و تاثیرگذارتر به نظر بیاییم. پس مخصوصا در استایل های رسمی به ست کردن بیشتر دقت کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که حتی اگر گران ترین و خوش رنگ ترین لباس ها را هم داشته باشید اما اصول صحیح پوشیدن آن ها را ندانید، نمی توانید ظاهری آراسته داشته باشید. پس اصول و روش های ست کردن بحث بسیار مفصل و جذابی است، که دانستن درباره آن دید ما را نسبت به رنگ ها، جنس پارچه ها، موقعیت ها و… هرچیزی که باعث بهتر دیده شدنمان می شود را باز می کند. برای مثال شما برای استایل های رسمی و مجلسی بهتر است اصول ست کردن مانتو مجلسی را با شلوار و کفش یا اکسسوری ها بدانید زیرا اگر در انتخاب آیتم های استایل خود اشتباهی رخ دهد استایل رسمی شما تبدیل به یک استایل معمولی یا حتی نا هماهنگ و شلخته می شود. پس قبل از خرید و یا انتخاب مانتو مجلسی بهتر است که با اصول و قواعد انتخاب لباس برای استایل های مجلاستایل مجلسی خانم های ایرانی است که در هر فصل یا زمانی می تواند برای تکمیل استایل به کمک شما بیاید.سی و رسمی آشنا شوید. البته خوب است که بدانید مانتو مشکی یکی از  آیتم های مهم و پر تکرار 

از آنجایی که مانتو بیشترین سهم را در پوشش و ظاهر ما دارد، پس می توان گفت در واقع هسته مرکزی استایل ما را مانتو تشکیل می دهد. در نتیجه کنار آن شال یا روسری، شلوار، کیف و کفش و اکسسوری ها کامل کننده استایل ما هستند.در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های مجلسی جدید آشنا شوید.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

مانتو مشکی؛ ترند همیشگی دنیای مد زنانه

رنگ مشکی یک رنگ متین و با وقار است که در مجالس رسمی، افراد زیادی از این رنگ استفاده می‌ کنند. یکی از مزایای داشتن مانتو مشکی، از مد نیفتادن آن است. رنگ خنثی و تیره آن، سبب هماهنگی‌ اش با پوست‌ های تیره و روشن شده است. همچنین شما با پوشیدن مانتو مشکی، استایل مقتدر و با اعتماد به نفسی برای خود ایجاد ایجاد می‌ کنید. پس اگر برای استایل مجلسی خود به دنبال یک مانتوی شیک و در عین حال ترندی هستید ولی نمی خواهید رنگی رنگی و شاد بپوشید بهتر است که یک مانتو مجلسی مشکی انتخاب کنید، زیرا مانتو مشکی یک انتخاب کم ریسک و مطمئن است که برای استایل های زنانه در همه فصل گزینه مناسبی محسوب می شود. 

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

مانتو ژاکارد یا تافته را فراموش نکنید

فراموش نکنید که مانتوهای مجلسی معمولا پارچه های مجلسی و رسمی دارند؛ برای مثال مانتوهای ژاکارد و تافته می توانند دو مانتو مجلسی و لوکس به حساب آیند که برای هر فصل و یا زمانی از سال قابل استفاده هستند. پس اگر می خواهید در یک مهمانی مهم شرکت کنید و برایتان مهم است که چقدر لوکس و زیبا دیده شوید بهتر است به جای مانتو مجلسی های مشکی یک مانتو مجلسی ژاکارد یا تافته بپوشید. جالب است که بدانید این مانتوها معمولا دارای رنگ بندی های متنوع و بسیار زیادی هستند که شما با هر استایل و یا سلیقه ای می توانید گزینه مناسب خود را از بین آن ها انتخاب نمایید.

مانتو مجلسی

مانتو مجلسی

مانتو کتی؛ آیتم مهم و تاثیر گذار استایل زنانه و مردانه را دست کم نگیرید

فراموش نکنید که استایل های زنانه و مردانه هر دو شامل یک آیتم مهم و تاثیرگذار به نام کت هستند و جالب است که بدانید این آیتم در هر استایلی که جای گیرد آن را از استایل ساده و روزمره به یک استایل رسمی و مجلسی تبدیل می کند. برای مثال آقایان اکثرا برای رفتن به مجالس از کت و شلوار و خانم ها هم از مانتو کتی استفاده می کنند. مانتوهای کتی را می توان مانند کت های مردانه با شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند ست کنید. 

مانتو مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها