|

دستبند طلا رو درست انتخاب کنی نصف راه خوش استایلی رو رفتی / بیا تا رازهاش رو بهت بگم

توی این مقاله می خوایم نکات انتخاب دستبند طلا رو بررسی کنیم تا اگه قصد خرید دستبند طلا رو دارید، راحت تر این کار رو انجام بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در میان خانواده زیورآلات و اکسسوری های مورد استفاده خانم ها و آقایون، دستبندها از محبوبیت زیادی برخوردارن و انصافا هم نقش پر رنگی در خوش استایل شدن دارن. انتخاب درست دستبند که انواع مختلفی هم داره میتونه جذابیت شما رو دو چندان بکنه. قبلا و در مقاله های جداگانه به اصول مهم انتخاب گردنبند طلا و گوشواره طلا پرداختیم و توی این مقاله می خوایم نکات انتخاب دستبند طلا رو بررسی کنیم تا اگه قصد خرید دستبند طلا رو دارید، راحت تر این کار رو انجام بدید. تا پایان همراه ما باشید...

dastband4

انواع دستبند طلا

دستبندها در انواع مختلف طراحی و ساخته میشن. بعضی از اونها ترکیب پلاک و زنجیر و قفل هستن، برخی فقط زنجیر و قفل. النگو و بنگل هم که زنجیر و قفل ندارن و با توجه به سایز دست قابل انتخاب و تنظیم شدن هستن.

dastband10

dastband5

نکات مهم در خرید دستبند طلا

اگر قصد خرید دستبند طلا رو دارید به کیفیت ساخت اون دقت کنید. انتخاب دستبند و کلا زیورآلات طلا از برندهای معروف میتونه خیال شما رو تا حدود زیادی از کیفیت کار راحت کنه.

خرید از طلافروشی های قدیمی و با سابقه هم احتمال خرید طلای تقلبی و یا غش دار رو کاهش میده. موقع خرید به علامت های حک شده پشت جواهرات دقت کنید که خلوص و کیفیت طلای به کار رفته رو نشون میدن.

البته میزان بودجه شما در خرید دستبند طلا خیلی موثره. اگر محدودیت بودجه دارید باید دقت بیشتری کنید تا با توجه به پول خودتون بهترین انتخاب رو داشته باشید.

dastband9

dastband2

دستبند زرد، سفید یا رزگلد؟

برای اینکه دستبند طلا روی دست شما جلوه بیشتری داشته باشه، باید سردی و گرمی رنگ پوست خودتون رو در نظر بگیرید. اگه رنگ رگ مچ دست شما آبی یا بنفش باشه، رنگ پوست شما طیف سرد، اگه سبز باشه پوست شما طیف گرم و اگه رنگ رگ رو تشخیص نمیدید، پوست شما طیف خنثی داره.

حالا اگر پوست شما طیف گرم داره، بهتره دستبند طلا رو رنگ زرد یا رزگلد انتخاب کنید. اگر پوست شما طیف سرد داره، دستبند طلا به رنگ سفید یا رزگلد برای شما مناسب تره و اگه پوست شما طیف خنثی داره، تقریبا محدودیتی برای انتخاب رنگ طلا ندارید.

dastband6

dastband3

dastband14

دستبند طلا؛ سبک و ظریف یا ضخیم و سنگین؟

همونطور که گفتیم دستبندها در طرح و شکل های بسیار متنوعی وجود دارن که باید بر اساس سلیقه، بودجه و ظرافت بدن مون بهترین مدل رو برای خودمون انتخاب کنیم.

اگر مچ دست ظریف و لاغری دارید، دستبندهای ظریف و سبک برای شما بسیار مناسبن.dastband12 ولی خب اگه دست های لاغری دارید ولی به دستبندهای سنگین و بزرگ علاقمندید، نگران نباشین. این نوع دستبندهای طلا برای شما هم مناسبه و اتفاقا با پنهان کردن مچ شما، جذابیت خاصی به دست شما می بخشه.

dastband7

اگر دستان شما چاق و یا بزرگه، باید بگیم که دستبندهای ظریف برای شما کاربرد نداره و باید دستبندهای متناسب با اندام تون رو تهیه کنید.

dastband11

در این مقاله چند نکته مهم و کاربردی برای انتخاب دستبند طلا مطرح شد که امیدواریم مورد استفاده تون قرار بگیره. اگه به مد و استایل علاقمندید اینجا مخصوص شماست!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی